Web Analytics Made Easy - Statcounter

درود به همه دوستان و همراهان عزیز و گرامی

همانطور که مستحضر هستید از یک ماه پیش با حضور آقایان ابراهیمی و هژبری تغییراتی در رویه طرفداری در بخش داخلی و اخبار ایران ایجاد کردیم و مصاحبه با بازیکنان، مربیان، پیشکسوتان و ... رشته های مختلف ورزشی در برنامه هامون قرار گرفته است.

متاسفانه در قسمت دیدگاه های یکی دو مورد از مصاحبه ها شاهد استفاده از الفاظ رکیکی توسط عده ای از مخاطبانمون بودیم، که مشخص نیست با استفاده از این رویه در پی چه مقصودی هستند و چه چیزی به دست می آورند!؟

انتقاد چه از ما و چه از هر شخصی موضوعی است که مشکلی با آن نداریم و حق طبیعی هر شخصی است که انتقاد کند و نظرات خود را در حیطه ادب بیان کند، اما استفاده از الفاظ رکیک و ناشایست نه تنها هیچ کمکی به شخص مذکور نمی کند، بلکه راه ارتباط ما با اشخاص مطرح و مصاحبه با آن ها را می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در پی آن هستیم که بازیکنان و اشخاص مطرح را عضو سایت کنیم و کاربران به صورت مستقیم با آن ها در ارتباط باشند، ولی ادامه رویه فعلی توسط عده ای موجب می شود، نه تنها بازیکنان مذکور از حضور در سایت استقبالی نکنند، بلکه کامنت ها و قسمت دیدگاه های اخبار را ببندیم و این موضوعی است که در صورت ادامه روند فعلی توسط عده ای ناگزیر از آن هستیم.

پس بیاییم توهین و فحاشی در هر سطحی را کنار گذاشته و آدم هایی که به این روند ادامه می دهند را طرد کنیم، تا فضایی مناسب برای ادامه حیات سایت مهیا کنیم. باور کنید انتقاد به نوبه خود می تواند از توهین برنده تر و همچنین سازنده تر باشد، بنابراین با انتقاد کردن به راحتی می توانید منظور خود را بیان کنید.

پیشاپیش از انسان های باشخصیتی که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در کمال ادب بیان می کنند، تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم این موضوع را در سایت فرهنگ سازی کنیم و این دوستان در این خصوص به ما کمک کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • پیام جنجالی خواننده مطرح برای نتانیاهو |‌ بله آقای نتانیاهو! امیدواریم که شما ...
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • (ویدئو) تفاوت بین بادکش و حجامت
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • این ویتامین را بخورید و این ورزش را انجام دهید؛ پوکی استخوان نمی‌گیرید
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • (ویدئو) تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی