Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیمور باقری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزایش مصرف سوخت، بالا بودن هزینه نگهداری و تعمیرات ناوگان فرسوده، مشکلات ایمنی و ترافیکی، افزایش زمان سفر، خسارت به زیرساخت‌های جاده‌ای کشور و آلودگی محیط زیست را از معایب حضور ناوگان فرسوده در سیستم حمل و نقل جاده‌ای برشمرد و اظهارداشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه در نظر دارد از سوم خرداد سالجاری از متقاضیان ورود خودروهای سنگین تا سه سال ساخت از طریق بخش نوسازی و توسعه ناوگان مندرج در آدرس اینترنتیwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

rmto.ir نام‌نویسی کنند.

وی افزود: این طرح شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مالکان حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خریداران ناوگان باید با دقت نظر و تحقیق و بررسی کامل نسبت به نام نویسی و خرید ناوگان اقدام کنند و در نظر داشته باشند که قیمت تمام شده ناوگان توسط مراجع ذی صلاح و نظارتی با توجه به قرارداد خرید خارجی ناوگان تعیین و ملاک عمل برای عرضه در داخل کشور قرار خواهد گرفت.

وی نشان کرد: هرگونه اطلاعیه دیگری در خصوص واردات و نوسازی ناوگان حمل ‌و نقل عمومی موضوع این اطلاعیه فاقد اعتبار بوده مگر آن که در سایت سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای درج شده باشد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بنزین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: عمده کالا‌های حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان