Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه نسیم‌شهر گفت: خدمت به متضررین در اثر شیوع کرونا اصلی‌ترین مأموریت ما در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه است. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ استانها نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام صادق خدایی امام جمعه نسیم‌شهر استان البرز در گفت‌وگو با تسنیم، خدمت به متضررین در اثر شیوع کرونا را اصلی‌ترین مأموریت رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه عنوان کرد و گفت: متأسفانه بر اثر شیوع کرونا و تعطیلی برخی کسب و کارها، شاهد آن هستیم که عده‌ای از هموطنانمان متضرر و حتی نیازمند شدند لذا لازم است از آنها حمایت‌های مقطعی صورت گیرد تا بتوانند این بحران را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این کمک‌ها و حمایت‌ها باید به صورتی باشد که شأن افراد و کرامت انسان‌ها حفظ شود.

امام جمعه نسیم‌شهر تصریح کرد: قرار است با تجمیع ظرفیت‌های مردمی و کمک‌های خیرّین در قالب اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، باری از دوش مردم برداریم.

حجت‌الاسلام خدایی خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، بسته‌های معیشتی و مبالغ نقدی مردم و خیرّین را جمع‌آوری کنیم و قرار است در مراحل مختلف بین نیازمندان و خانواده‌های مستضعف توزیع شود که البته بخشی از کار انجام شده و مرحله سوم آن نیز به زودی انجام خواهد شد. در سومین مرحله حدود 700 بسته معیشتی را در روزهای پنجشنبه و جمعه، هجدهم و نوزدهم اردیبهشت بین جامعه هدف توزیع خواهم کرد.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی هم در قالب این رزمایش بالغ بر 4 هزار بسته معیشتی را برای جامعه هدف آماده کرده‌اند که قرار است به دست آنها برسد.

حجت‌الاسلام خدایی گفت: تعدادی هم بن خرید برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده که قرار است بین مستضعفان توزیع شود، به همین دلیل با یکی از فروشگاه‌های نصیرشهر رایزنی کرده‌ایم تا به خانواده‌های منتخب خدمات بدهد. قرار است هر خانوار تا 6 میلیون ریال(600 هزار تومان) از طریق بُنی که در اختیار دارد، بتواند خرید خود را انجام دهد.

امام جمعه نسیم‌شهر گفت:‌ نزدیک به 20 میلیون تومان پول نقد هم بخشی از هدایای مردمی بوده که به صورت نقدی جمع‌آوری شده؛ این هدایا هم به صورت کارت هدیه در نظر گرفته شده و بین نیازمندان متضرر از کرونا توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است در آستانه عید سعید فطر، هدایای نقدی مردم را که حدود 40 تا 50 میلیون تومان خواهد شد، در اختیار متضررین واقعی قرار دهیم؛ به همین دلیل گروه‌هایی تعیین شده‌اند تا با بررسی‌های دقیق، اطلاعات خانوارهای مستضعف و آسیب‌دیده و نیازمند را شناسایی کنند تا بتوانیم از آنها حمایت کنیم. اطلاعات و آمار کمک‌های مختلف در قالب این رزمایش را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانیم در اختیار مردم و دستگاه‌های متولی قرار دهیم.

جلوه‌های زیبا‌ از ‌کمک مؤمنانه سپاه در آذربایجان شرقی‌ / اهدای ‌بسته معیشتی به نیابت ‌‌‌شهد‌ا+تصاویربرگزاری رزمایش "همدلی مؤمنانه" توسط نیروی انتظامی در 31 استانگزارش تصویری از خدمات جهادی طلبه‌های تهرانی در مبارزه با کرونا

انتهای پیام/ش

R1410/P/S6/CT3 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ماه مبارک رمضان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه مبارک رمضان ویروس کرونا ماه مبارک رمضان همدلی و کمک مؤمنانه امام جمعه نسیم شهر رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود

به گزارش ایرنا، خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدیدهای خصمانه و فشارهای تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

در همین حال، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی چهارشنبه با خطرناک خواندن رزمایش‌های کره جنوبی و آمریکا در منطقه گفت: کشورش به برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به توانمندترین قدرت نظامی با هدف حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رزمایش‌های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری میلادی که با مانورهای شلیک مستقیم با «گانگسترهای نظامی دست‌نشانده کره جنوبی» آغاز شده است، محیط امنیتی منطقه را به یک آشفتگی خطرناک می‌کشاند.

وی گفت: ما به ساختن توانمندترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت، امنیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.

ارتش آمریکا و کره جنوبی طی ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را با مقیاس و شدت بیشتری انجام داده و هدف خود را ارتقای آمادگی نظامی در برابر «تهدیدات نظامی کره شمالی» عنوان کرده اند.

به گفته ارتش کره جنوبی، حدود ۱۰۰ هواپیمای نظامی در ماه جاری مانورهای هوایی دو هفته ای را انجام دادند.

کره شمالی می‌گوید تمرینات نظامی آمریکا آماده‌سازی برای جنگ هسته‌ای علیه این کشور است. اما واشنگتن و سئول ادعا می‌کنند این رزمایش‌ها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی انجام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان