Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@03:22:37 GMT

عیادت سلیمی از عضو تیم کشتی فرنگی جوانان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۲۹۱

عیادت سلیمی از عضو تیم کشتی فرنگی جوانان

خبرگزاری میزان- مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین‌ها و قهرمانان صبح امروز با حضور در منزل محمدرضا آقانیا فرنگی کار تیم جوانان که به تازگی دچار عارضه سرطان شده از وی عیادت کرد. تاریخ انتشار: 12:33 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۴۷۴

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک به همراه محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک با سفر به شهرستان بابل و حضور در منزل آقانیا ضمن صحبت با خانواده او از طرف صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کمیته ملی المپیک تمام هزینه‌های درمانی این قهرمان را تقبل و پیگیر روند درمانی وی تا زمان بهبود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار امروز، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته در امور المپین‌ها به نمایندگی از کمیته ملی المپیک مبلغی را به عنوان کمک هزینه درمانی این قهرمان آتیه‌دار کشورمان به خانواده اقانیا اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: تائو: کیانوش نیاز به معجزه دارد/ می‌خواهم در حضور سهراب رکوردهایش را بشکنم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری بهداد سلیمی صالحی امیری کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد