Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پلیس شهرستان کمیجان در اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی این شهرستان در ماه مبارک رمضان به ۱۹ واحد متخلف تذکر داده شد.

سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده درخصوص نوع فعالیت واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان و همچنین لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری از شیوع کرونا، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی از جمله برنامه‌های عملیاتی پلیس شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فراهانی افزود: در ۳ مرحله از بسیاری از واحد‌های صنفی در سطح شهرستان کمیجان بازدید و به ۱۷ واحد تذکر لسانی و به ۲ واحد نیز برای رعایت ضوابط و قانون صنفی تذکر کتبی ابلاغ شد.

او با قدردانی از عموم مردم و کسبه‌ای که به توصیه‌های انتظامی اجتماعی پلیس ویژه ماه مبارک رمضان، عمل می‌کنند، گفت: مهمترین وظیفه امروز و مورد انتظار پلیس از اقشار مختلف جامعه، احترام به قانون و حفظ حرمت‌های شرعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان بیان کرد: مطمئناً ناجا به عنوان یک نهاد انقلابی در حفظ ارزش‌های اسلامی و توسعه نظم و قانون مداری جامعه با صلابت هر چه تمام ترگام بر خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند زیستی ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان شهرستان کمیجان واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام