Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: پس از اعلام رسمی تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد، شرایط حضور دانشجویان را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح دیروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از آغاز به کار دانشگاه ها از ۱۷ خردادماه خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها غیر از رشته‌های پزشکی که اکنون هم فعال هستند فعالیت خود را از ۱۷ خرداد در حوزه آزمایشگاه و کارگاه‌ها و بعد هم امتحانات آغاز خواهند کرد و بعد هم به تدریج دانشگاه ها فعال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از این اعلام که به نظر رسید مجوزی به دانشگاه‌ها برای برگزاری کلاس‌های عملی و امتحانات حضوری است و الزام نیست، برخی دانشجویان موافق این تصمیم نیستند؛ همچنان که برخی کاربران با ثبت سوژه خطاب به مسوولان درخواست کرده اند: «دانشگاه‌ها را بازگشایی نکنید» و بسیاری از کاربران می پرسند که آیا از ۱۷ خرداد حضور در دانشگاه اجباری خواهد بود.

* آیا با بازگشایی دانشگاه ها از ۱۷ خرداد حضور همه دانشجویان الزامی می شود؟ 

خبرنگار فارس این سوال کاربران را از وزارت علوم پیگیری کرده است.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا با بازگشایی دانشگاه ها از ۱۷ خرداد برای همه دانشجویان حضور الزامی می شود؟ گفت: هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا این موضوع را اعلام رسمی نکرده است و پس از اعلام رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: اول باید آنچه که درباره بازگشایی دانشگاه ها از ۱۷ خرداد بیان شده را به صورت رسمی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ببینیم و بررسی کنیم.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: پس از آن، توصیه و مواردی را به دانشگاه ها اعلام خواهیم کرد.

پیش از این هم ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها را مجاز اعلام کرده بود. در این باره ببینید:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی پزشکی رئیس جمهور کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی دانشگاه ها دانشگاه ها ۱۷ خرداد اعلام رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند،درمیان و خوسف پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، موسی سلیمی در جلسه وبیناری ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار و از ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دور دوم انتخابات همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه خواهد داشت، افزود: در مدت مشخص شده، نامزدها می‌توانند ستادهای انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات آنها درنظر گرفته اند، برای این منظور استفاده کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی با بیان این که ۲۸۷ شعبه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال خواهد بود، خاطر نشان کرد: رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح آغاز و تا زمانی که تمدید رأی‌گیری تمام شود، ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خواستار حضور پر شور گروه‌های مختلف مردم در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور هم که به‌صورت وبیناری حضور داشت گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور انجام شده است.

وی افزود: اهمیت مرحله دوم نسبت به مرحله اول از جهاتی بیشتر است و حدود ۶۵ درصد شعب اخذ رأی در دور دوم در کشور الکترونیکی است.

شاهچراغی گفت: عوامل اجرایی ساعت شش باید در شعب اخذ رأی حضور داشته باشند و رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح شروع می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به همه هماهنگی‌های انجام شده بین دستگاه‌های مسئول در این خصوص، شاهد حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

به گزارش ایمنا، در ادامه این جلسه دیگر مسئولان ستاد انتخابات وزارت کشور هم توضیح‌های درباره آخرین وضعیت برگزاری مراحل مختلف دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کردند و رؤسا و دبیران ستادهای انتخابات هریک از استان‌های که انتخابات در آنها به مرحله دوم کشیده شده، سوال‌های خود را در این زمینه مطرح و مسئولان ستاد انتخابات کشور هم در هر مورد برای رفع ابهامات احتمالی، توضیح‌های لازم را بیان کردند.

کد خبر 750250

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم