Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:44:20 GMT

مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۷۱۷

مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدان کلید خورد

احمدرضا احسانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقه در سه بخش پیش بینی شده است، اظهار داشت: عکاسی با تلفن همراه با موضوع های سفره‌های افطار، شب‌های قدر، نماز جماعت در منزل، حال و هوای سحر، مناجات و راز و نیاز در منزل و روز قدس یکی از بخش‌های مسابقه است که افراد می‌توانند حداکثر سه عکس ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ضبط و ارسال تلاوت قرآن ویژه کودکان و نوجوانان به مدت سه تا چهار دقیقه و ارسال دل نوشته با موضوع ماه مبارک رمضان از دیگر بخش‌های مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در سایت این اداره کل به آدرس hamedan.farhang.gov.ir بارگذاری و یا به شماره ۰۹۱۸۵۸۴۰۰۶۲ از طریق پیام‌رسان ارسال کنند.

احسانی مهلت ارسال آثار را تا دهم خرداد و زمان اعلام نتایج را ۲۰ خردادماه عنوان کرد و یادآور شد: نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدی دریافت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری طرح بهارانه کتاب گفت: این طرح با مشارکت ۱۵ کتابفروشی از بیستم اردیبهشت ماه جاری آغاز و تا سه شنبه هفته جاری ادامه دارد و عرضه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف انجام می شود.

احسانی بیان کرد: سقف مجاز خرید برای هر نفر ۱۵۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰درصد تخفیف از کتاب‌ فروشی‌ های عضو طرح خریداری کند.

برچسب‌ها همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرآن کریم روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرآن کریم روز قدس همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرآن کریم روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان