Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: هیچ مجوزی برای احداث هتل در کنار مقبره الشعرا نداده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: حمام تاریخی نوبر با دستور وزیر تملک می‌شود، هیچ مجوزی برای احداث هتل در کنار مقبره الشعرا نداده‌ایم.

وی با بیان اینکه ایجاد کمیته باستان شناسی دانشگاه تبریز را پیگیری می‌کنیم‌ گفت: بسته‌های حمایتی برای فعالیت میراث فرهنگی و گردشگری از طرف دولت آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه زاده با تاکید بر لزوم هماهنگی شهرداران مناطق در بحث ارائه مجوز ها با میراث فرهنگی افزود: محل خانه تاریخی باقرخان مشخص نیست اگر مستندهای در این زمینه موجود است به میراث ارائه شود چراکه آماده تملک هستیم.

وی گفت: در سال جاری بودجه مناسبی برای کاوش در منطقه شنب‌ غازان‌ ارائه شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز گفت: باید توجه ویژه‌ای به مشکلات کرونا در زمینه گردشگری و هتل داری انجام شود .‌هتل ها با کمترین ظرفیت و نزدیک به صفر در حال فعالیت هستند که این امر موجب متضرر شدن آنها شده است.

سونیا اندیش تصریح کرد: در زمینه ساخت و ساز ها شاهد عدم هماهنگی شهرداری و میراث فرهنگی هستیم و لازم است شورا از شورای شهرداری بودن خارج شود و از تمام ارگان‌ها توضیح بخواهد.

وی با اشاره به برخی سودجویی ها گفت: لازم است ضوابطی که با آن درجه هتل شناسایی می‌شود مشخص گردد تا دست سودجویان از این زمینه کوتاه شود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بودجه هتل میراث فرهنگی مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی شنب غازان شهرداری شورای شهر گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته

مدیر منطقه شش شهرداری قم از صرف ۲۱۹ میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح منطقه انجام شد.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درصد بالایی از منطقه ۶ بافت فرسوده است، اظهار کرد: ۹۹ درصد پروژه‌های عمرانی انجام شده در سال گذشته بازسازی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۱۹ میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در منطقه شش شهری صرف شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی انجام شده در منطقه خاطرنشان کرد: احداث و بهسازی پیاده رو به طول ۱۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، احداث سالن فرهنگی شهریار با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث ایستگاه سوم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های اجرا شده در منطقه است.

ترکمن از توزیع ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در منطقه خبر داد و تاکید کرد: در سال گذشته پروژه احداث و بهسازی شوارع فرعی شامل زیرسازی، جدول گذاری، لکه‌گیری و آسفالت، به طول ۲۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در منطقه ۶ اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه، در سال گذشته ۵۳ حلقه چاه در منطقه ۶ حفر شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به طول ۲۳ کیلومتر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد در منطقه صورت گرفت.

ترکمن هزینه ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ترافیکی منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های ترافیکی ۸۲ کیلومتر از معابر منطقه ۶ شهر قم در سال گذشته خط‌کشی شد.

کد خبر 747272

دیگر خبرها

  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی