Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل استاندارد گفت: با واحد‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را رعایت نمی‌کنند، با قاطعیت برخورد می‌شود. تاریخ انتشار: 13:10 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۴۹۲

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری با بیان اینکه با واحد‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را رعایت نمی‌کنند، با قاطعیت برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهار کرد: در بازدید از واحد‌های تولیدی فرآورده‌های غذایی که دارای پروانه استانداردند، برخی از واحد‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را بطور کامل رعایت نمی‌کردند؛ که ضمن توقف تولید تا رفع نواقص، از ادامه تولید آن‌ها ممانعت به عمل آمد. همچنین به مدیران این واحد‌ها اخطار و تذکر لازم داده‌شد که در صورت تکرار، برخورد قانونی با واحد صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: درست است که در استاندارد‌های مربوطه برای این موضوع، تمهیداتی اندیشیده نشده است، لکن به اقتضای شرایط و با دستورالعمل‌های جدید، رعایت این اصول برای همۀ واحدها، بویژه واحد‌های تولیدی فرآورده‌های غذایی و لبنی که اغلب دارای فرآیند تولید مواد غذایی سرد می‌باشند، اجباری است.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: درصورت مشاهده هرگونه سهل‌انگاری از سوی واحد‌ها در این خصوص، با قاطعیت برخورد خواهدشد.

بیشتر بخوانید: نظارت استاندارد بر نازل‌های ۳۱۷ جایگاه سوخت استان تهران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندارد اخبار اقتصادی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان