Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:38:11 GMT

اعتبارات ورزشی اردبیل پاسخگوی تکمیل پروژه های ورزشی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۵۰۳

اعتبارات ورزشی اردبیل پاسخگوی تکمیل پروژه های ورزشی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی صبح یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی ورزشی در حال اجرای خلخال عنوان کرد: یکی از مطالبات مهم و به حق ورزشکاران تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان است در این راستا در حال حاضر هشت طرح ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان خلخال در انتظار تأمین اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری بوده و پروژه احداث زورخانه خلخال فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تکمیل ۶۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام بر اساس برنامه‌ریزی های زمان‌بندی شده، افزود: برای تکمیل و به بهره برداری رساندن تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت‌دار استان با استفاده از اعتبارات ملی و استانی تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ضمن بیان اینکه تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان خلخال به حدود ۸۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز خواهد داشت، اظهار کرد: تکمیل پروژه ساخت خوابگاه ورزشی، اجرای چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی، بهره‌برداری از زورخانه شهر و بهسازی و تکمیل خانه تکواندو و ساخت سالن‌های ورزشی در روستاهای طولش، اندبیل و لمعه‌دشت از جمله طرح‌های نیمه تمام شهرستان خلخال هستند.

انوشیروانی استفاده از اوراق خزانه برای اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را موجب بی‌رغبتی پیمانکاران برای اجرای پروژه‌های ورزشی استان دانسته و تصریح کرد: با وجود این مشکل اعتبارات ورزشی موجود در استان پاسخ‌گوی مالی مناسبی برای تکمیل و تأمین اعتبار ده‌ها طرح نیمه‌تمام ورزشی در این شهرستان نیست.

وی از مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش به عنوان راه کاری مناسب برای تکمیل پروژه‌ها یاد کرد و افزود: با استناد به ماده ۲۷ تکمیل و راه‌اندازی اماکن ورزشی نیمه‌کاره با واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی می‌تواند در تسریع ساخت پروژه‌ها و ورزشگاه‌های نیمه تمام راهگشا بوده و به پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان خلخال در حوزه ورزش کمک شایانی کند.

کد خبر 4927561

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اردبیل سجاد انوشیروانی خلخال ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شب قدر شیوع کرونا ایلام زلزله کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان مواسات بیرجند تکمیل پروژه تکمیل پروژه ها شهرستان خلخال نیمه تمام برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است

به گزارش خبرنگار مهر محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان که با ریاست رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از بحران می‌شود مدیریت و کنترل به‌موقع آن مدنظر است تا عوارض احتمالی به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی طی سال‌های اخیر در کرمانشاه، افزود: به دلیل شرایط اقلیمی موجود، مجموعه‌ای از حوادث ممکن شامل حوادث کوهستانی، آتش سوزی پوشش گیاهی، پدیده ریزگردها، سیل، زلزله و… این استان را در بر می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای مجموعه این حوادث باید آماده باشیم، تصریح کرد: می‌طلبد این استان در بحث اعتبارات، تجهیزات و امکانات با یک عنایت ویژه دیده شود.

صحرایی با بیان اینکه ما وارث برخی از اقدامات و پروژه‌های نیمه تمام دولت‌های قبلی هستیم که باید آنها را به سرانجام برسانیم، گفت: یکی از این موارد بحث بازسازی مناطق زلزله زده سال ۱۳۹۶ کرمانشاه است که با اعلام جشن بی‌موقع اتمام بازسازی این مناطق، از ردیف اعتباری بودجه حذف شد.

وی اضافه کرد: در حالی که هنوز هم خرابی‌های زلزله قابل مشاهده است و ده‌ها ساختمان دولتی و عام‌المنفعه تخریب شده در این مناطق باقی مانده‌اند و قابلیت استفاده ندارند.

صحرایی تاکید کرد: برخی از این ساختمان‌ها تا مرحله ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم پیش رفته، اما با اعلام جشن اتمام بازسازی هم اکنون بلاتکلیف رها شده و کمترین اتفاقی برای بازسازی آنها انجام نشده است.

وی از راه آهن کرمانشاه به‌عنوان دیگر پروژه نیمه تمام افتتاح شده در دولت قبلی نام برد و گفت: برای ادامه این راه آهن تا شهر کرمانشاه در حال حاضر یک همت اعتبار نیاز است.

به گفته صحرایی، این پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده در دولت قبلی، بیش از پیش بر دوش کرمانشاه سنگینی می‌کند.

استاندار کرمانشاه به مسئله آبشوران پرداخت و تاکید کرد: در حال حاضر وجود این رودخانه خطرساز و به دغدغه مردم شهر کرمانشاه تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: اگر آبشوران ساماندهی شود، نه تنها رفع بحران صورت گرفته بلکه مسیر این رودخانه به یکی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های تفریحی شهر کرمانشاه تبدیل می‌شود.

صحرایی گفت: بر اساس برآوردها ۲.۷ همت برای بازسازی و ایمن سازی مناطق زلزله زده و ۱.۳ همت برای ایمن سازی سایر نقاط و در مجموع چهار همت برای ایمن سازی این استان نیاز است.

کد خبر 6090256

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر