Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:51:38 GMT

۱۷۶ محتوای آموزشی برای سوادآموزان البرز تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۵۲۳

۱۷۶ محتوای آموزشی برای سوادآموزان البرز تولید شد

یونس جاوید نسب روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: با تعطیل شدن کلاس های درس به دلیل شیوع بیماری کرونا، کمیته اقدامات اجرایی آموزش از راه دور به سوادآموزان با هدف برنامه­ریزی برای " یادگیری سواد درخانه " به عنوان راهکارجبرانی تعطیلی کلاس های سوادآموزی دراین استان تشکیل شد.
وی خاطرنشان کرد: این کمیته با محوریت قراردادن نامه های ارسالی ازسوی سازمان دربرنامه ریزی برای استمرارفعالیت های آموزشی، صدوردو بخشنامه، برگزاری جلسه ویدیو کنفراس با روسای اداره سوادآموزی مناطق تابعه استان، برنامه ریزی برای تولید محتوای آموزشی کتب درسی دوره های سوادآموزی وانتقال توسط آموزش دهندگان منتخب و برتررا درارائه فرایند یاددهی و یادگیری دردستور کاری – اجرایی خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: دراین مدت تولید ۱۲۱محتوای آموزشی دوره انتقال و ۵۵ فعالیت دوره سواد اموزی درالبرزتولید شده است.
جاوید نسب برگزاری نشست تخصصی های تخصصی رسانه ای برای پخش فیلم های آموزشی لوح و قلم، دانلود وبارگذاری فیلم های آموزشی لوح و قلم درکانال های ارتباطی سروش وایتا با مشارکت مناطق درانتقال مفاهیم آموزشی به سوادآموزان را ازدیگراقدامات انجام شده درحوزه سوادآموزی این استان برشمرد.
جاوید نسب بیان داشت: اجرای طرح خواندن با خانواده ، معرفی پایگاه اطلاع رسانی سازمان نهضت سوادآموزی ، توصیه به کارشناسان مناطق وآموزش دهندگان برای بهره مندی از نرم افزارها وفیلم های آموزشی کوتاه مدت باعنوان "لوح قلم" ، بازدید غیرحضوری را از دیگر اقدامات انجام شده درسوادآموزی البرز عنوان کرد.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: برای اجرای موثرطرح و برنامه های سواد آموزی در سال ۹۹ برنامه ریزی مناسب به منظور پیشبرد اهداف نظام درراستای توسعه آموزش و سوادآموزی دراستان برداشته شده است.
وی یادآورشد: دراستان البرز هفت هزار و ۱۳۳ نفرسواد آموز داریم که در۷۴۴ کلاس درس در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها البرز سواد آموزی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سواد آموزی فضای مجازی البرز سواد آموزی فضای مجازی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد محیط زیستی به کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، کارشناسان معتقدند کودکان با حضور در باغ وحش، می‌توانند از اهمیت حفظ محیط زیست برای زندگی درک بهتری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کارشناسان معتقدند ارتقای سواد محیط زیستی کودکان می تواند به محیط سالم ایران آینده کمک کند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان