Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:55:58 GMT

فقر سواد رسانه‌ای در کرمانشاه احساس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۶۱۵

فقر سواد رسانه‌ای در کرمانشاه احساس می‌شود

وحید خسروی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: این شورا در راستای هماهنگی بین روابط عمومی های دستگاه های ‌اجرایی برای ارتباط بهتر با جامعه تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید گفتمان اجتماعی را پیوست طرح های دولت کنیم، گفت: در صورتی که بتوانیم با کمک روابط عمومی پیوست گفتمان اجتمایی را در پروژه ها ایجاد کنیم از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه افزود: هماهنگی‌ بین روابط عمومی های استان منجر به ایجاد شبکه ای قوی برای اطلاع رسانی خدمات رسانی با مردم‌ خواهد شد.
خسروی با تاکید بر اینکه افزایش سواد رسانه ای باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: برخی از مدیران استان حتی سواد رسانه ای لازم‌ برای ارتباط با مدیران روابط عمومی خود را ندارند.
وی افزود: نظام‌مند کردن انتصاب مدیران روابط عمومی استان باید در دستور کار قرار گیرد تا شورای روابط عمومی های استان به عنوان یک مشاور در کنار مدیران قرار گیرند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه گفت: پیوست اطلاع رسانی باید در تمام اسناد استان لحاظ شود زیرا برای رسیدن به رشد، نیازمند حمایت مردمی هستیم و این حمایت با کمک روابط عمومی ها ایجاد می شود.
مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه نیز در ادامه این نشست عنوان کرد: امروز روابط عمومی دیگر محدود به چاپ بنر و دفترک نیست بلکه به عنوان یک علم در دانشگاه ها در حال تدریس است.
مسعود بهرام‌ نژاد افزود: فردی می تواند این کار علمی را به خوبی انجام دهد که علاوه بر تسلط بر دانش، از هنر ارتباط نیز بهره ببرد.


وی گفت: روابط عمومی مجموعه ای از توانمندی های است که باید در مدیران روابط عمومی ها دیده شود؛ افرادی که در طول سال های گذشته در حوزه روابط عمومی ها خدمت کرده اند کنترل چندانی بر حرفه خود نداشتند.
مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد معاون روابط عمومی و مدیریت ارتباطات امروز یک ضرورت محسوب می‌شود، افزود: امروز اگر بخواهیم‌ عملکرد دولت ها را بررسی کنیم‌ به طور قطع با نقص ارتباطات و اطلاع رسانی روبه رو می شویم.
بهرام‌ نژاد عنوان کرد: اکنون کار روابط عمومی در کرمانشاه مدیر محور است و در صورتی که مدیران به این حوزه توجه نکنند این حوزه کارایی خود را از دست می دهد.
وی تاکید کرد: برای تقویت حوزه روابط عمومی های کرمانشاه باید مدیران استان با اهمیت این حوزه به خوبی آشنا شوند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه روز ارتباطات و روابط عمومی ارتباطات کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه روز ارتباطات و روابط عمومی ارتباطات کرمانشاه استانداری کرمانشاه روز ارتباطات و روابط عمومی ارتباطات کرمانشاه استانداری کرمانشاه روابط عمومی روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور و روز خلیج فارس افزود: تغییر نام جزیره ابوموسی به بوموسی در دستور کار دولت قرار دارد؛ یاد شهدایی که در خلیج فارس به شهادت رسیدند، از جمله شهید مهدوی را نیز گرامی می‌داریم.

وی پس از ارائه گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: کسانی که از میانسالی عبور کرده‌اند، ارزش اقدامات مربوط به سلامت را می‌دانند؛ در همین راستا به تبیین گسترده در مورد ضرورت این کار نیاز داریم، انشاالله این رویکرد به عنوان بخش مهمی از فرهنگ عمومی کشور که تاثیر مستقیم بر سبک زندگی دارد، تلقی شود.

اسماعیلی در ادامه پس از شنیدن گزارش رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان گفت: روند اینگونه است که اولویت‌های ملی را اعلام می‌کنیم که اولویت‌های استانی و شهرستانی هم در آن قرار دارد؛ اما مسأله واحدی نیستند؛ سال گذشته پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌ها و سبک‌زندگی را انجام دادیم، به ازای هر شهرستان می‌توانیم خروجی کتاب مستقلی را ارائه کنیم، امسال هم مشابه سال ۱۴۰۲ اولویت‌هایی اعلام کردیم و وضعیت توصیفی ملی آنها بیان می‌شود.

وزیر فرهنگ افزود: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها برش استانی خود را خواهند داشت؛ شهرستان‌ها نیز همینطور، ممکن است در شهرستانی مسأله طلاق پررنگ باشد، در شهرستانی دیگر مسأله مواد مخدر که باید همه این مسائل مدنظر قرار گیرد.

وزیر فرهنگ درباره عملیات وعده صادق گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم از این عملیات احساس غرور کردند که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود و همه پاسخ جمهوری اسلامی را مبتنی بر اصول جهانی در حوزه تعاملات دیپلماتیک دانستند، پشتیبانی از اقدام نظامی در این سطح برای ما مغتنم است.

اسماعیلی افزود: با توجه به صورت گرفتن عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونسیتی، در مورد ثبت این روز در تقویم نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

در این جلسه محمدامین محمدی، دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گزارشی درباره  اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد