Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: این واحد دانشگاهی تلاش کرده است تا در حوزه کارآفرینی، پژوهش، نوآوری و حل مشکلات جامعه نقش‌آفرینی کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست هم‌اندیشی و آشنایی با اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام، با حضور رامین خواجوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و جمعی از معاونان در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه، خواجوی ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به‌خصوص در لیالی قدر و تسلیت شهادت امام علی (ع) به اساتید حاضر در جلسه، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی اعضای هیئت علمی جدید با برنامه‌ها، سیاست‌ها و قوانین و مقررات دانشگاه دانست و اظهار کرد: این جلسه فرصتی است تا از نقطه نظرات و دیدگاه‌های شما عزیزان بهره بگیریم و با ارائه راهکارهای مناسب در جهت ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه گام برداریم.



وی با اشاره به اینکه واحد تهران جنوب در عرصه‌های مختلف علمی و عقیدتی پیشتاز و پیشرو بوده است افزود: واحد تهران جنوب در چند سال اخیر به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم که دانشگاه‌های کارآفرین با محیط خلاق و نوآور و فرصت‌ساز است، گام برداشته و تلاش کرده تا در حوزه کارآفرینی، پژوهش، نوآوری و حل مشکلات جامعه نقش‌آفرینی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تصریح کرد: در چشم‌انداز جدید، واحد تهران جنوب به عنوان قطب انرژی و مواد و دانشگاه حل مسئله در این حوزه فعالیت می‌کند. بنابراین لازم است بدانیم این واحد دانشگاهی چه سیاستی را دنبال می‌کند و چه انتظاراتی از اعضای هیئت علمی خود دارد.



خواجوی در پایان سخنان خود، افزایش ایجاد انگیزه در اساتید و دانشجویان با هدف انجام تحقیقات مفید، تشکیل اتاق‌های فکر برای تصمیم‌گیری بهتر در مسائل مهم پژوهشی در این واحد دانشگاهی را نیز بیان کرد.

در ادامه جلسه، اعضای هیئت علمی و معاونان واحد تهرلن جنوب به تبادل نظر با ریاست واحد پرداختند.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه کارآفرین پایش نوآوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب دانشگاه حل مسئله استاد جوان اعضای هیئت علمی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان