Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که کرونا زندگی همه‌مان را تحت تاثیر قرار داده، آیا واقعاً لازم است برای هر مشکلی به بیمارستان و مطب پزشک مراجعه کنیم؟ در این ایام اگر مشکلی برای خود یا یکی از اعضای خانواده‌مان پیش آمد باید چه‌کار کنیم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دکترساینا، یکی از بهترین راهکارهای موجود دریافت مشاوره تلفنی پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از وب‌سایت دکتر ساینا می‌توانیم به‌صورت تلفنی با بهترین پزشکان در تمام تخصص‌ها صحبت کنیم. به‌ این‌ ترتیب از مراجعات غیرضروری ما به بیمارستان کاسته شده و تنها زمانی به بیمارستان مراجعه می‌کنیم که پزشک به‌ صورت تلفنی نتواند مشکلمان را تشخیص دهد. برای برقراری تماس تلفنی با پزشک تنها لازم است به وب‌سایت دکتر ساینا مراجعه کنیم و از یکی از پزشکان، سوال خود را بپرسیم.

چرا باید مشاوره پزشکی تلفنی بگیریم؟

احتمالا همگی در طول زندگی خود، چندین بار آرزو کرده‌ایم که ای‌ کاش یک پزشک در خانواده یا دوستان خود داشتیم. به‌ این‌ ترتیب هر زمانی که مشکل پزشکی برای خود یا یکی از عزیزانمان پیش می‌آمد، با او تماس می‌گرفتیم و علائم خود را برای او شرح می‌دادیم تا مشکل را تشخیص و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد. در این صورت تعداد دفعات مراجعه به بیمارستان و مطب پزشک و زمان انتظار به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کرد.

در صورتی‌ که پزشکی در آشنایان خود نداشته باشیم مجبوریم برای تمام مشکلات پزشکی جدی و غیرجدی خود به بیمارستان یا مطب مراجعه کنیم. وقت گرفتن از پزشک، ماندن در ترافیک، پیداکردن جای پارک، معطل ماندن در اتاق انتظار از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند در ادامه روز انرژی نداشته باشیم.

با مشاوره تلفنی دکتر ساینا، در تمامی تخصص‌های پزشکی به بهترین پزشکان دسترسی داریم. به‌ این‌ ترتیب در هر زمان و مکانی، اگر هر مشکلی برای خود یا عزیزانمان پیش آید، می‌توانیم از پزشکان فوق تخصص یا متخصص بپرسیم تا دکتر راهنمایی‌های لازم را به ما ارائه کنند. با مشاوره تلفنی همیشه به پزشک دسترسی داریم و تنها در صورتی‌ که مشکلمان جدی باشد به بیمارستان یا مطب مراجعه می‌کنیم.

در چه تخصص‌هایی می‌توانیم مشاوره تلفنی پزشکی دریافت کنیم؟

گاهی پیش می‌آید که نیاز داشته باشیم با چند پزشک در تخصص‌های مختلف گفتگو کنیم. در این مواقع بعید است در طول ۱ روز بتوانیم با بیشتر از دو پزشک دیدار کنیم در صورتی‌ که به کمک وب‌سایت و اپلیکیشن دکتر ساینا در ۴۴ تخصص پزشکی می‌توانیم با پزشک تلفنی ارتباط برقرار کنیم.

لیست زیر تعدادی از تخصص‌های مشاوره تلفنی پوشش داده‌شده در این وب‌سایت است.

· زنان و زایمان

· کودکان

· غدد

· گوارش

· سلامت جنسی

· روانشناسی و روان‌پزشکی

· اورولوژی

· پوست و مو

· و دیگر تخصص‌های پزشکی

به‌این‌ترتیب پاسخ تمامی سوالات پزشکی خود را می‌توانیم در یک روز از پزشک به‌صورت تلفنی دریافت کنیم.

کیفیت مشاوره تلفنی چگونه است؟

بیش از ۴۰۰ پزشک فوق تخصص و متخصص در دکتر ساینا آماده پاسخگویی به سوالات هستند. دکترهای فعال این سامانه، همگی در زمان ثبت‌نام، توسط کمیته پزشکی دکتر ساینا با توجه به معلومات علمی و سوابق تجربی مورد سنجش قرار گرفته و در صورتی‌ که معیارهای لازم را کسب کنند جذب می‌شوند.

پیش از دریافت مشاوره تلفنی باید سوابق علمی و تجربی پزشکان را بررسی کنیم. عامل مهم دیگری که در تصمیم ما برای انتخاب دکتر مناسب تأثیرگذار است نظرات کاربران دیگر است.

در صورتی‌ که از مشاوره تلفنی خود ناراضی بودیم، هزینه مشاوره به‌حساب ما بازگردانده می‌شود.

چگونه از وب‌سایت دکتر ساینا مشاوره تلفنی پزشکی دریافت کنیم؟

تنها در ۴ مرحله با پزشکان فوق تخصص و متخصص به‌صورت تلفنی می‌توانیم گفتگو کنیم:

۱. به وب‌سایت (www.drsaina.com) یا اپلیکیشن دکتر ساینا مراجعه می‌کنیم.

۲. گزینه مشاوره تلفنی، تخصص و پزشک موردنظر خود را انتخاب می‌کنیم.

۳. سوال خود را در پنل چَت می‌پرسیم

۴. هزینه مشاوره را پرداخت می‌کنیم تا سوال برای پزشک ارسال شود.

حالا تنها باید گوش‌به‌زنگ موبایل خود باشیم. پزشک با ما تماس خواهد گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشک تلفنی مشاوره تلفنی دکتر ساینا صورت تلفنی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ تئوری‌های مختلفی در مورد وجود حیات در سیارات دیگر وجود دارد؛ از جمله اینکه هوش انسان در جهان کاملا منحصر به‌فرد است، اما یک دانشمند سناریوی مختمل‌تری را فاش کرده است. او معتقد است که تمدن‌های بیگانه توسط انفجار پرتوهای گاما نابود شده‌اند.

انفجار پرتوهای گاما انفجارهای بسیار پرانرژی هستند که در کهکشان‌های دور مشاهده شده‌اند و زمانی رخ می‌دهند که هسته یک ستاره عظیم سوخت هسته‌ای تمام می‌کند و تحت وزن خود فرو می‌ریزد و یک «ابر نواختر» عظیم از تشعشعات آزاد می‌کند.

دکتر «فردریک والتر»، استاد نجوم، می‌گوید: این یک پرتو کاملاً متمرکز است و اگر از طریق صفحه کهکشان هدایت شود، اساساً می‌تواند حدود ۱۰ درصد از سیارات کهکشان را عقیم کند.

این در حالی است که سازمان ناسا انفجارهای پرتو گاما را «قوی‌ترین کلاس انفجار در جهان» می‌نامد.

یک انفجار معمولی پرتو درخشانی از انرژی را ارسال می‌کند که یک کوئینتیلیون (یک به همراه ۱۹ صفر) برابر روشنایی خورشید خودمان است و به عبارت دیگر، می‌تواند یک تمدن فرازمینی را در هر جایی از کهکشان بسوزاند.

خوشبختانه، بر اساس دهه‌ها تحقیق توسط رصدخانه پرتو گاما کامپتون ناسا، انفجارهای پرتو گاما در کهکشان خانگی ما، کهکشان راه شیری، نسبتاً نادر است.

هنگامی که ماهواره رصدخانه کامپتون در سال ۱۹۹۱ به فضا پرتاب شد، محققان ناسا انتظار داشتند که انفجارهای پرتو گامای بیشتری را از دیسک کهکشانی ما به شکل پنکیک مشاهده کنند. اما واقعیت ثابت کرد که این رویدادهای انفجاری «ابر نوا» در کهکشان‌های جوان‌تر و دور، که هنوز در فرآیند تشکیل ستاره‌های جدید داغ هستند، یا در مورد انفجار پرتو گاما طولانی مدت که ستاره‌های در حال فروپاشی را به سیاه‌چاله‌ها تبدیل می‌کنند، بسیار رایج‌ترند.

به گفته دکتر والتر، که دوره‌ای در مورد جست‌وجوی حیات فرازمینی در دانشگاه استونی بروک نیویورک تدریس کرده است، تخمین زده می‌شود که هر ۱۰۰ میلیون سال یا بیشتر، در هر کهکشانی یک فوران پرتو گاما به وجود می‌آید.

او می‌گوید: به طور متوسط در طی یک میلیارد سال، می‌توان انتظار داشت که تعداد قابل توجهی از تمدن‌ها ریشه‌کن شوند، البته اگر وجود داشته باشند.

تخمین‌های دیگر حاکی از آن است که فوران‌های پرتو گاما می‌تواند به دفعات هر ۱۰ میلیون سال یک بار در هر کهکشان رخ دهد، اما هر یک از این محدوده‌ها به این معنی است که بسیاری از گونه‌های بیگانه می‌توانند قبل از اینکه فرصتی برای انجام اکتشافات فضایی زیادی پیدا کنند، از بین بروند.

والتر می‌افزاید: سیاره زمین تقریباً ۴/۵ میلیارد سال سن دارد و تقریباً به همین مدت طول کشیده تا تنها گونه پیشرفته یعنی انسان را در خود جا دهد. این بدان معناست که مانند یک بازی رولت روسی، کهکشان راه شیری بین ۴۵ تا ۴۵۰ رویداد انفجار پرتو گامای محلی را در تاریخ زمین تجربه کرده است.

انفجارهای پرتو گاما برای اولین بار در سال ۱۹۶۷، از طریق یک جفت ماهواره آمریکایی Vela که برای شناسایی شواهدی از هرگونه آزمایش هسته‌ای شوروی که ممکن است برخلاف معاهده منع آزمایش هسته‌ای ۱۹۶۳ انجام شده باشد، ثبت شد. ۲ سال بعد، انفجارهای عجیب و غریب متوجه تیمی در آزمایشگاه ملی لوس آلاموس شد، که بعداً گروه نجوم پرتو گامای آزمایشگاه را پیشگام کردند.

در حالی که انفجارهای فرضی انفجار پرتو گامای باستانی که صدها میلیون سال پیش به زمین برخورد کردند، DNA هر موجود زنده روی این سیاره را نابود و حل می‌کردند، امروزه تشعشعات انفجار پرتو گاماهای دور عمدتاً شواهدی را به شکل ستاره‌های درخشان به جا می‌گذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228996 برچسب‌ها فضانوردی

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز