Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:19:10 GMT

آغاز تمرینات تیم والیبال زنیت‌کازان از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۰۷۹

آغاز تمرینات تیم والیبال زنیت‌کازان از هفته آینده

تمرینات تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه از هفته آینده بدون حضور بازیکنان خارجی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، الکسی وربوف پس از سال‌ها تصمیم گرفت از تیم والیبال زنیت کازان روسیه جدا شود و قرار است فصل آینده هدایت تیم کوزباس را برعهده بگیرد. مسئولان تیم والیبال زنیت هم تصمیم گرفتند از ولادیمیر آلکنوی با تجربه به عنوان جایگزین او استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از لغو رقابت‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی رشته‌های ورزشی در برخی از کشورها رفته‌رفته کار خود را آغاز می‌کنند. در همین راستا مسئولان تیم والیبال زنیت کازان تصمیم دارند تا از هفته آینده تمرینات تیم خود را استارت بزنند.

گفته می‌شود این تمرینات بدون حضور بازیکنان خارجی برگزار خواهد شد، چراکه شرایط سفر به روسیه هنوز فراهم نیست. از طرفی در روزهای گذشته عنوان شد که امکان دارد بازی‌های لیگ والیبال روسیه بدون بازیکنان خارجی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه والیبال ورزشی هفته آینده تیم والیبال زنیت کازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان