Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بادامکی هافبک سابق تیم پرسپولیس در مورد خاطرات و ناگفته هایش از قهرمانی دراماتیک و لحظه آخری سرخ پوشان در لیگ هفتم صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۱۲ سال پیش در چنین روزی بود که پرسپولیس دراماتیک‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را با برتری مقابل سپاهان و با گل دقیقه ۹۷ سپهر حیدری جشن گرفت و هنوز هم صحبت از آن فصل و آن روز جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین بادامکی یکی از چهره‌های کلیدی پرسپولیس در آن فصل بود که اگرچه سعی می‌کند محتاطانه در مورد اتفاقات لیگ هفتم صحبت کند ولی بازهم حرف برای گفتن زیاد دارد.

حسین بادامکی در مورد برتری مقابل سپاهان و جشن قهرمانی در آن بازی اظهار داشت:

واقعاً‌ روز خاص و حیرت‌انگیزی بود و شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که بتوانیم در ثانیه‌های پایانی بازی گل برتری را به ثمر برسانیم و پیروز شویم تا جشن قهرمانی بگیریم. یک روز به یادماندنی در ذهن همه هواداران است و خدا به دل هواداران و بازیکنان نگاه کرد تا توانستیم به هدفمان برسیم.

وی در مورد حواشی آن فصل هم گفت:

پرسپولیس همیشه حاشیه داشته است و هیچ وقت این تیم بدون حاشیه نبوده است و طبیعی است. هرچند حواشی کمی در برخی از مواقع شدید شده بود و کار به دسته بندی و جناح بندی رسید. این اشتباهاتی بود که ما در مقطع انجام دادیم که کمکی به حال پرسپولیس نبود. اختلاف نظر در هر مجموعه طبیعی است چه بین بازیکنان باشد چه بین کادرفنی و اگر همه یک نظر داشته باشند پیشرفت صورت نمی‌گیرد ولی اینکه می‌گفتند به هم پاس نمی‌دادیم درست نیست. ما صبا را با ۴ گل و برق شیراز را با ۲ گل بردیم و اگر چنین مسائلی در تیم بود این نتایج رقم نمی‌خورد و من چنین چیزی در تیم ندیدم. برای مثال در مورد نیکبخت و خلیلی این حرف را می‌زدند ولی ما که داخل تیم بودیم چنین احساسی نداشتیم. شاید بیرون از زمین اختلاف نظری وجود داشت ولی داخل زمین آورده نمی‌شد.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد دلایل قهرمانی تیم هم عنوان کرد:

ما واقعاً تیم یکدستی بودیم که به خوبی بسته شده بود و بازیکنان و نفرات خوبی در آن حضور داشتند. استارت کار با آقای استیلی بود که با ۴-۵ بازیکن تمرینات را در مجموعه انقلاب شروع کرد و بعد نفرات اضافه شدند و یک تیم خوب و کامل جمع شدیم. آقای قطبی همان موقع بازی اول با صنعت نفت اضافه شدند و شناختی نداشتند ولی به هر حال رفته رفته آشنا شدند و سیستم ما هم تغییر کرد و روی مسائل انگیزشی و روحی و روانی هم خیلی کار کرد تا به نتیجه رسید. در کل فصل خیلی خوبی بود.

حسین بادامکی در مورد شکستن لپ تاپ افشین قطبی هم توضیح داد:

من هم آخرش نفهمیدم جریان چه بود و کار چه کسی بود و فقط شنیدم چنین اتفاقی افتاده است و واقعاً خبر بیشتری در موردش ندارم.

وی در مورد ۶ امتیازی که از تیم کسر شد هم توضیح داد: واقعاً اتفاق بدی بود و شوکه شدیم. اختلاف امتیاز ما با رقبا زیاد بود و فاصله مطمئنی ایجاد کرده بودیم ولی با آن اتفاق کارمان سخت شد. در هر صورت به هر سختی که بود توانستیم قهرمان شویم و جام را به هواداران هدیه بدهیم.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد حاشیه‌های داوری بازی با سپاهان و اینکه گفته می‌شد مظفری‌زاده زمان اضافه زیاد گرفت تا پرسپولیس گل بزند هم گفت:

این حرف و حدیث‌ها همیشه وجود داشته و نباید به آن توجه کرد. در طول آن بازی اتفاقات زیادی افتاد و بازی زیاد متوقف شد و بعد هم که کارشناسی شد مشخص شد زمان اضافه اعلام شده زیاد نبوده است.

حسین بادامکی در پایان در مورد تصویر ماندگارش از لیگ هفتم با پرسپولیس گفت:

تصویر ماندگار آن فصل را باید مردم و هواداران بگویند و من نباید بگویم. به هر حال من هم عضو کوچکی از آن تیم بودم و خوشحالم که در آن تیم حضور داشتم و توانستیم یک فصل به یاد ماندنی برای هواداران رقم بزنیم.

منبع: ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس حسین بادامکی افشین قطبی افشین قطبی پرسپولیس حسین بادامکی حسین بادامکی آن فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تصاویر منتشره از وضعیت پای اوستون اورونوف نشان ‌می‌دهد که این بازیکن از هر دو پا دچار مصدومیت شده و تکل بازیکنان سپاهان پای او را زخمی کرده است.

اورونوف در نیمه اول چهار پنج بار توسط محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، مصدوم شود و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که حداقل یک مورد از این خطاها باید با کارت زرد جریمه میشد.

وینگر ازبکستانی پرسپولیس که تکنیکی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در نیمه دوم هم چندین بار مورد خطا قرار گرفت.
بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که اگر در نیمه اول کریمی کارت زرد می‌گرفت، احتمالا در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کرد و این موضوع دروازه سپاهان را با خطر مواجه می‌کرد.

با این حال پیام حیدری از خطاهای این بازیکن روی اورونوف گذشت تا ستاره ازبک سرخپوشان با مصدومیت نسبی زمین را ترک کند.

کد خبر 848960 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول