Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:58:15 GMT

فینال لیگ برتر فوتسال مشروط به تصمیم AFC

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۷۴۸

فینال لیگ برتر فوتسال مشروط به تصمیم AFC

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، سازمان لیگ تصمیم گرفت برگزاری این مسابقه را به زمان دیگری موکول کند. تا امروز هیچ تاریخ مشخصی از سوی سازمان لیگ برای این دیدار اعلام نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سازمان لیگ برتر فوتسال منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات جام ملت‌ها است تا بعد از آن درباره زمان بازی فینال لیگ تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پست دروازه بانی حساسیت زیادی در مسابقات فوتبال دارد

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است اواخر هفته آینده در جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای این کنفدراسیون درباره بازی‌های جام ملت‌ها تصمیم گیری کند و  بعد از این جلسه قرار است مسئولان فوتسال کشورمان (اعضای کمیته فوتسال، هیئت رئیسه سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی) با مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار کنند تا در آن جا درباره زمان فینال لیگ برتر و همچنین آغاز فصل جدید این مسابقات تصمیم گیری کنند. همچنین در این جلسه قرار است درباره برگزاری اردوی تیم ملی و بازی‌های دوستانه ملی پوشان قبل از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیز تصمیم گیری شود.

طبق شنیده‌ها سازمان لیگ فوتسال قصد دارد بازی فینال را اواسط تیر ماه برگزار کند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که مسئولان AFC چه تصمیمی برای مسابقات جام ملت‌ها می‌گیرتد تا بعد از آن بتوان درباره فینال لیگ سال گذشته صحبت کرد. مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال قرار است بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: زحمت تیم‌ها با لغو پلی آف لیگ برتر فوتسال از بین می‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال فینال لیگ برتر سازمان لیگ تصمیم گیری جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد