Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه بادران گفت: قرار به بیانیه منتشر کردن بود من هم می‌توانستم بیانیه بدهم، باشگاه مس اشتباه کرد بیانیه داد.

فریدون قربانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص از سرگیری مسابقات فوتبال اظهار داشت: لیگ باید شروع شود همه جای دنیا تصمیم گرفتند تا لیگ‌هایشان را شروع کنند ایران هم باید این کار را انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما موافق این هستیم لیگ شروع شود. با تمام هزینه‌های انجام شده باید لیگ به سرانجام برسد.هر چند بدون تماشاگر درآمدی برای کسی وجود ندارد ولی حداقل این است که احقاق حق می‌شود و تیم‌های صعود و سقوط کننده مشخص می‌شوند.

وی در رابطه با صحبت‌های گذشته‌اش در خصوص محمد ربیعی و مشکلات پیش آمده عنوان کرد: مشکلی بین ما پیش نیامده است اگر آنها بیانیه‌ای داده‌اند اشتباه کرده‌اند. قرار به بیانیه منتشر کردن باشد من هم باید بیانیه بدهم. به عنوان درد و دل گفتم این اتفاق رخ داده است که او اشتباهی کرده  و تیم صعود نکرده است. این موضوع در مجموعه ما پیش آمده است و در همه جا این اتفاق رخ می‌دهد. ببینید سال گذشته قهرمان نیم‌فصل توانسته است صعود کند بررسی کنید اگر درست بوده است من حرفی نمی‌زنم. بازی‌ها باید ادامه پیدا کند و هر تیمی که لایقش است صعود کند.

قربانیان در خصوص برگزاری لیگ در فصل آینده خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها در فصل آینده نه قراردادی بسته‌، نه برنامه‌ریزی کرده‌ اند و حتی بازیکنان‌ نمی‌دانند که چه کاری می‌خواهند انجام دهند.برای فصل آینده مشکلی نداریم که کلا لیگ را تعطیل کنند ولی لیگ امسال نباید نیمه‌کاره رها شود، ما مخالف این هستیم.

وی در رابطه با تمرینات تیم بادران گفت:‌ شرایط خوبی داریم با فرهاد کاظمی نمی‌شود خوب نباشیم، تمرینات‌مان را به صورت مجازی پیگیری می‌کنیم و 100درصد به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال ورزشی درد فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران