Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@04:09:50 GMT

بازیگران «نون خ» به سریال «قلب بنفش» پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۹۶۵

بازیگران «نون خ» به سریال «قلب بنفش» پیوستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه رادیویی «قلب بنفش» توسط داریوش روحی نوشته شده که به معایب و محاسن فضای مجازی می‌پردازد. داستان این نمایش از آنجا آغاز می‌شود که در سالگرد ازدواج در خانواده‌ای ایرانی، مادر خانواده گوشی هوشمند هدیه می‌گیرد و این هدیه سر آغاز فاصله میان اعضای خانواده و دور شدن آنها به واسطه حضور بیش از اندازه در فضای مجازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قلب بنفش» سریالی رادیویی با درون مایه اجتماعی و طنز است که در ۵ قسمت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است. همچنین برای نخستین بار در رادیو نمایش ناهید میرکاشی به عنوان شاعر، اشعاری را در ارتباط با داستان نمایش سروده که در فواصل نمایش با صدای او پخش می‌شود.

در این مجموعه رادیویی هنرمندانی چون علی اصغر دریایی، کرامت رودساز، حمید یزدانی، عباس توفیقی، فریدون محرابی، مسعود زنوزی راد، سیروس سپهری، یوسف کرمی، مهرخ افضلی، فریبا طاهری، ندا قاسمی، مونا صفی، نگین خواجه نصیر، آتنا مهیاری، شهرزاد دانه کار و شیما جان قربان به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین فرشاد آذرنیا تهیه کننده، مهدی طهماسبی گویندگی، نازنین حسن پور افکتوری و مجید آینه صدابرداری این سریال رادیویی را بر عهده دارند و میرطاهر مظلومی کارگردان این مجموعه نمایشی است.

۲۴۱۲۴۵ کد خبر 1389145

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال نون خ سعید آقاخانی مجری رادیو و تلویزیون رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


وی گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند