Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@05:19:44 GMT

دستگیری دو موبایل قاپ حرفه ای

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۰۶۴

دستگیری دو موبایل قاپ حرفه ای

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای با 100 فقره سرقت در محدوه شمال تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" با اعلام این خبر گفت : بیست و هشتم اسفند سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت گوشی به پایگاه یکم ارجاع شد.

او افزود : محتویات پرونده حکایت از آن داشت، بیست و هشتم اسفند ماه ماموران گشت کلانتری 101 تجریش هنگام گشت زنی در مقابل مترو قیطریه مشاهده می کنند تلفن همراه خانمی که درحال مکالمه بوده توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت قاپیده و سارق با مشاهده گشت انتظامی کلانتری سوار بر ترک موتورسیکلت شده و به همراه راکب متواری می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: در تعقیب وگریز پلیسی ترک نشین موتورسیکلت به نام ناصر دستگیر و از دست وی یک دستگاه گوشی سرقتی و یک قبضه سلاح سرد کشف می شود ولی راکب موتور سیکلت از محل می گریزد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال می یابد و در بازجویی های پلیسی به 100 فقره سرقت گوشی در محدوه های قیطریه، الهیه، فرشته و اندرزگو معترف می شود.

او افزود: ناصر در ادامه اظهارات خود اعلام داشت، تمامی سرقت ها را با کمک یکی از دوستانش به نام مجید انجام داده است و کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی، مجید را در بیست و یکم اردیبهشت ماه در حوالی میدان شوش دستگیر و به پایگاه یکم انتقال می دهند.

سرهنگ شریفی ابراز داشت: مجید پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول همدستی با ناصر به کارآگاهان گفت: حدود 4 ماه است که با همکاری یکدیگر موبایل قاپی می کند و با پرسه زدن در خیابان اشخاصی که در حال مکالمه می باشند و توجهی به اطراف ندارند گوشی شان سرقت و به سرعت از محل دور می شدیم و موبایل های مسروقه را به صورت دستفروشی به قیمت پایین به رهگذران می فروختیم و از مجموع سرقت ها حدود 2 میلیارد ریال بدست آورده ایم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به سرقت موبایل شهروندان و شناسایی 30 تن از مال باختگان پرونده به همراه متهمان به دادسرای مربوط ارسال و تحقیاقت پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت پلیس آگاهی تلفن همراه سرقت موبایل پایگاه یکم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در روز شنبه سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: دستگیری کلاهبرداری فراری در سمنان، دستگیری عامل هنجار شکن فضای مجازی در شاهرود و دستگیری سارق سیم و کابل در محور دامغان_سمنان مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه عامل هنجار شکن فضای مجازی در شهرستان شاهرود دستگیر شد، افزود: متهمه اقدام به تهیه کلیپ تبلیغاتی بدون حجاب در یک فروشگاه زنجیره‌ای کرده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کلاهبرداری ۱۳ سال قبل با قرض پنج میلیارد ریال متواری بود، به دام پلیس افتاد، ابراز داشت: این فرد از سال ۹۰ تحت تعقیب محاکم قضائی شهر سمنان بود که با عملکرد سریع به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی آبخوری سمنان صبح امروز شنبه هنگام گشت زنی متوجه وانت پیکان مشکوک شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ضایعات در کیسه‌های سربسته کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه راننده به مقر انتظامی انتقال و در بازجویی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در شهرهای همجوار اعتراف کرده است، افزود: متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6090230

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو