Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@04:50:33 GMT

دستگیری یک باند سه نفره کلاهبرداری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۱۱۵

دستگیری یک باند سه نفره کلاهبرداری

رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری اعضای باند 3 نفره کلاهبرداری اسکمیری در منطقه هفت چنار خبر داد و گفت: متهمان به 30 فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 500 هزار ریال اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "هادی زمانیان" در تشریح این خبر گفت: فردی با مراجعه به کلانتری از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش خبر داد و عنوان کرد، در کنار دستگاه خودپرداز بانکی چند نفر ایستاده بودند که یکی از آنها رمز کارت مرا به صورت تلفنی برای فردی که پشت تلفن بود ، خواند و از محل دور شد و پس از دقایقی متوجه شدم مبلغ 100 میلیون ریال  از حسابم برداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بدین ترتیب تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به محل رفته و مشاهده کردند چند مرد سوار بر یک نیسان آبی رنگ در حال زاغ زنی هستند که به سرعت ماموران وارد عمل شده و پس از دستگیری هر  3متهم در بررسی از خودرو یک دستگاه اسکیمر که روی دستگاه عابر بانک نصب می کنند کشف کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان دستگاه اسکیمر را روی دستگاه خودپرداز نصب کرده و یکی از آنها پشت سر افراد مراجعه کننده به دستگاه خودپرداز ایستاده و زمانی که افراد رمز کارت بانکی خود وارد می کنند، یکی از کلاهبرداران رمز را از طریق تلفن به همدست دیگرش که داخل خودروی نیسان نشسته بوده رمز را تکرار می کرده است و بعد از رفتن مشتریان از دستگاه خودپرداز، دستگاه اسکیمر را برداشت می کردند و با توجه به اینکه همه مشخصات کارت کپی شده و رمز کارت نیز در اختیار داشتن از حساب افراد پول برداشت و با انتقال می دادند.

رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت: متهمان به 30 فقره کلاهبرداری اسکیمری به ارزش 2 میلیارد و 500 هزار ریال اعتراف کردند که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زمانیان در توصیه به شهروندان افزود: کاربران در زمانه استفاده از دستگاه خودپرداز به صورتی رمز کارت خود را وارد کنند که برای دیگران قابل روئت نباشد و از دستگاه هایی استفاده کنند که روی آن نوشتی باشد آنتی اسکمیر و چراغ سبز روی دستگاه در محل ورود کارت عابربانک توجه کنند که وجود داشته باشد.

او در پایان گفت: چنانچه افرادی در یک ماه گذشته در منطقه هفت چنار هدف کلاهبرداری به شیوه اسکیمر قرار گرفته اند به کلانتری 111 هفت چنار مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول خودرو عابر بانک نیسان برنا دستگاه خودپرداز رمز کارت هفت چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی بهمدی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژانشهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران بلافاصله به منظور در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره اهو نسبت به نجات آن اقدام کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند

سرهنگ بهمدی افزود: ماموران کلانتری که ناجی این بره آهو بودند به منظور نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس ناجی این بره اهو شدند و ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش؛ خاطر نشان کرد: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان های مرتبط گزارش دهند.

کد خبر 6093737

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز