Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@03:55:50 GMT

دو قهوه خانه در تهران بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۲۱۷

دو قهوه خانه در تهران بسته شد

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از پلمب 2 واحد صنفی قهوه خانه در حوالی خیابان لاله زار به علت عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "غلامرضا صالحی"با اعلام این خبر، اظهار داشت: برابر تدابیر انجام شده مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در سفرخانه های سنتی و غیره، در راستای ارتقا سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازدید از واحد های صنفی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هفتم پلیس امنیت پایتخت در 24 ساعت گذشته از واحدهای صنفی و مراکز عرضه قلیان در سطح بازار تهران بازدید کردند، گفت: در این رابطه 2واحد صنفی پس از احراز تخلفات و عرضه غیر مجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضائی پلمپ شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت های پلیس است که در این مسیر شهروندان نیز می توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن 110 ما را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازار تهران پایتخت شماره تلفن قلیان ویروس قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو