Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@19:55:16 GMT

ضرورت بهره برداری زمین های ورزشی شهرداری تا تابستان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۸۴۴

ضرورت بهره برداری زمین های ورزشی شهرداری تا تابستان

همدان _رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه زمین های ورزشی شهرداری تا ابتدای تابستان سال جاری برای استفاده شهروندان باید به بهره‌برداری رسیده باشد، گفت: برنامه ریزی، تکمیل و تجهیز زمین‌های ورزشی در مناطق چهارگانه و زمان تحویل این زمین‌ها باید مشخص شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، افزود: طراحی و استانداردهای زمین های ورزشی در معاونت معماری و شهرسازی تهیه و به مناطق ابلاغ شده است و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری باید ضمن توجه به ایمنی و استانداردسازی زمین های ورزشی، شیوه نامه بهره‌برداری و نگهداری این زمین‌ها را به شورا ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلماسی اضافه کرد: برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده بعنوان بخشی از پاذل مدیریت شهری با هدف الگوسازی بین شهروندان، مجدد پس از گذشت ۱۰ سال، در دوره پنجم شورای شهر در دستورکار شورا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پس از بررسی دستورالعمل مصوب جشنواره و شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد آن در دو سال گذشته، شیوه نامه اصلاحی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تدوین و برای بررسی و تصویب به شورا ارسال شد که پس از تصویب، در سال جاری اجرایی خواهد شد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش شهروندی، اظهار کرد: تقویت ردیف آموزش شهروندی در بودجه سال ۹۹ شهرداری با هدف ارتقاء فعالیت های شهرداری در این حوزه، با پیگیری های کمیسیون صورت پذیرفته است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان  با بیان اینکه انتظار می‌رود ردیف‌ بودجه آموزش شهروندی منطبق با سیاست‌های کمیسیون ، تصمیمات و نظارت کمیته آموزش شهروندی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی محقق شود، تاکید کرد: همچنین این بودجه صرفا در حوزه های تبیین شده در بودجه سال ۹۹ و زیر نظر مدیر اجتماعی مناطق ( در ۵ حوزه آموزش شهروندی،  ورزش شهروندی، شهر دوستدار کودک، شورای اجتماعی محلات و بانوان ) صرف شده و در اجرای سایر برنامه ها از ردیف های اختصاصی خود هزینه شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ورزش زمین همدان کمیسیون فرهنگی زمین های ورزشی آموزش شهروندی اجتماعی شورا شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها