Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح آمارگیری نیروی کاربه صورت غیرحضوری گفت:طرح آمارگیری فصلی نیروی کار در استان بوشهر به سبب شیوع کرونا به صورت تلفنی انجام می‌شود. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی درویشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه طرح آمارگیری نیروی کار از مهم‌ترین طرح‌های مرکز آمار ایران است اظهار داشت: بر این اساس طرح آمارگیری  فصلی نیروی کار از 20 اردیبهشت با هدف محاسبه شاخص‌‏های نیروی کار از جمله نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ بیکاری و تغییرات آن­ها اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 1608 خانوار در آمارگیری نیروی کار فصلی در برنامه قرار دارد افزود: این طرح به صورت تلفنی اجرا و اطلاعات لازم کسب می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون 1260 خانواره به صورت تلفنی آمارگیری شده‌اند خاطر نشان کرد: این طرح تا 3 خرداد ماه ادامه دارد که 14 آمارگیر در این عرصه فعالیت می‌کنند.

درویشی تعداد خانوار شهری 1021 و خانوارهای روستایی را 587  خانوار دانست و بیان کرد:  خانوارهای تحت پوشش آمارگیری نیروی کار در 55 آبادی و 25 شهر مستقر هستند و اطلاعات آنها بارگذاری می‌شود و خروجی آن وضعیت نرخ بیکاری فصلی استان بوشهر مشخص می‌شود.

وی، نرخ بیکاری سال گذشته در کشور را 10.6 درصد دانست و افزود: این رقم برای استان بوشهر 9.9 درصد اعلام شده که این آمار در 4 مقطع زمانی به صورت فصلی جمع آوری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: هرسال به صورت حضوری آمارگیری نیروی کار انجام می‌شود ولی امسال به سبب بیماری کرونا و  اینکه حضور آمارگیران در محل زندگی خانوارها امکان پذیر نبود برای نخستین بار اطلاعات به صورت تلفنی وصول می‌شود که در این راستا از آمارگیران، مرکز پاسخگویی 118 مخابرات و دهیارانی که هماهنگی لازم را برای مشارکت خانوارها انجام داده‌اند و همکاری خانوارها قدردانی می‌شود.

اجرای آمارگیری ویژه نیروی کار در فصل بهار 99 با تلفن آمارگیری ویژه نیروی کار در کردستان تلفنی اجرا می‌شود/شهروندان با ماموران آمارگیر همکاری کنند چرا مرکز آمار حداقل سن نیروی کار را 5 سال افزایش داد؟ + جدول

درویشی افزود: نتیجه طرح آمارگیری نیروی کار در برنامه‌ریزی اشتغال با توجه به تبعاتی که ویروس کرونا در این عرصه و بعد اقتصادی خانوارها داشته کمک می‌کند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح آمارگیری نیروی کار صورت تلفنی نیروی کار برنامه ریزی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تغییر تعطیلات تابستانی مدارس به کجا رسید؟

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

کد خبر: 1229385 برچسب‌ها مدرسه

دیگر خبرها

  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • آمارگیری نیروی کار در استان اردبیل آغاز شد
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر