Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدباقر الفت، دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در نخستین نشست صمیمانه با مسئولان و فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی کشور با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم این نشست ها که با هدف همفکری و هم‌اندیشی برای حمایت‌های قضایی برگزار می‌شود بتواند بخشی از مشکلات و مسائل موجود را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اعلام کرد: به زودی کمیته‌های تخصصی متناسب با این حوزه تشکیل خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه با فعالان حوزه دامپروی و کشاورزی را فراهم کنیم.

الفت با بیان اینکه ازجمله تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه؛ رعایت اخلاق حرفه ای قضات و رعایت حقوق شهروندی است گفت: تشکل های کشاورزی و دامداری نیز باید مطالبه گری کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا احکام متناسب با نیازها وحقایق باشند، افزود: باید به عینیت ها و واقعیت ها توجه کنیم و به صورت مشترک تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: باید برنامه ریزی کنیم قضات دادگاه های تخصصی با مسائل این حوزه آشنا شوند و سطح اطلاعات آنها را بالا ببریم.

دبیرستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گفت: بخش کشاورزی و دامداری و قوه قضاییه باید با تعامل بیشتر نسبت به شناخت نقشه فعالیت یکدیگر اقدام کنند.

به منظور اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مورخ ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۲ و قانون نحوه پی گیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ  ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۴، ریاست قوه قضاییه، در چارچوب وظایف و اختیارات«دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه‌قضاییه» را ابلاغ کردند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اخلاق اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه کشاورزی مشکلات اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق