Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:42:59 GMT

فعالیت پرشور هنرمندان بسیجی در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۰۷۴

فعالیت پرشور هنرمندان بسیجی در روزهای کرونایی

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا حضور هنرمندان بسیجی در فضای مجازی مضاعف شد و قوت بیشتری گرفت، گفت: 9 انجمن فعال در بسیج هنرمندان در بخش‌های مختلف پای کار بوده و هستند.

سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا در جامعه بسیج هنرمندان در بخش‌های مختلف فعالیت خود را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اجتماعی بسیج هنرمندان برنامه‌های خود را متوقف نکرده است، عنوان کرد: این نهاد  برنامه‌های خود را در بستر فضای مجازی ادامه داد.

وی با اشاره به همکاری بسیج هنرمندان در ضدعفونی اماکن عمومی و محلات ادامه داد: با همکاری و شناسایی خیران 30 بسته غذایی هر یک به ارزش 250 هزار تومان تهیه و در اختیار اقشار آسیب دیده قرار گرفت.

موسوی با اشاره به اینکه در ادامه شیوع ویروس کرونا حضور هنرمندان بسیجی در فضای مجازی مضاعف شد و قوت بیشتری گرفت، گفت: در ایام اعیاد شعبانیه دو مورد مسابقه در بستر مجازی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از ساخت، بارگذاری و انتشار فیلم کوتاه توسط انجمن در فضای مجازی خبر داد و ادامه داد: هنرمندان بسیجی زنجانی در تولید ماسک و لباس ایزوله هم همکاری داشتند.

وی با اشاره به تهیه مستند از تلاش کادر درمانی  عنوان کرد: به همت انجمن تئاتر نمایش رادیویی در صدا و سیما در مورد همدلی در حال پخش است و محور این برنامه حمایت از معلم بازنشسته آستارایی بود که توسط مدیر کل صدا و سیما نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

موسوی با اشاره به اینکه 9 انجمن فعال در بسیج هنرمندان در بخش‌های مختلف پای کار بوده و هستند، تاکید کرد: رویکرد این گروه‌ها فرهنگ‌سازی و آموزش است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقه «بهترین عکس از سفره‌های افطاری» برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۴۷۳۹۲۲۷۸ در پیام رسان‌های واتساپ و ایتا ارسال کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان است و به سه اثر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: هنرمندان استان زنجان فضای مجازی سازمان بسیج بسیج هنرمندان هنرمندان بسیجی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه بارشی از فردا (پنج‌شنبه) در استان تقویت می‌شود، گفت: انتظار می‌رود با تقویت سامانه بارشی در استان، شاهد بارش‌های رگباری در مناطق مختلف این منطقه باشیم.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری و رعد و برق بیشتر در مناطق نیمه غربی و جنوبی استان رخ خواهد داد، افزود: با وجود اینکه آسمان زنجان تا حدودی ابری است اما از بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد و بارش خفیف باران در ارتفاعات خواهیم بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه روز جمعه هفته جاری بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش‌بینی شده، هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان طی روزهای آینده هوای خنک‌تری را نسبت به شرایط امروز تجربه خواهند کرد، ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۸ و ۲۷ درجه، ابهر ۸ و ۲۶ درجه، خرمدره ۹ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۱ درجه، قیدار ۷ و ۲۳ درجه، سلطانیه ۵ و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6093797

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود