Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:17:34 GMT

چوب حراج باشگاه رم به بازیکنانش

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۱۸۴

چوب حراج باشگاه رم به بازیکنانش

باشگاه رم به دلیل بحران مالی ممکن است مجبور به فروش ستاره‌های خود شود. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «دیلی‌میل» انگلیس خبر داد سه باشگاه ایتالیایی یوونتوس، اینتر و میلان برای به خدمت گرفتن لورنزو پلگرینی از رم با پاری‌سن‌ژرمن رقابت می‌کنند، هرچند پاریسی‌ها در وضعیت بهتری نسبت به سایر رقبا در جذب این بازیکن قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، باشگاه رم که از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقت بازی‌های سری A دچار بحران اقتصادی شده و در وضعیت مالی نامناسبی به سر می‌برد، ممکن است در پایان این فصل چوب حراج به بهترین بازیکنانش بزند که یکی یا از آنها پلگرینی است.

این هافبک ایتالیایی 23 ساله که تا سال 2022 تحت‌قرارداد باشگاه رم است، در قراردادش با این باشگاه ایتالیایی بند فسخ 30 میلیون یورویی دارد. او تاکنون در 88 بازی از رقابت‌های مختلف برای جالوروسی به میدان رفته و 9 گل هم به ثمر رسانده است.

تمرینات گروهی تیم‌های سری A از دوشنبه آغاز می‌شود

در سوی دیگر گفته می‌شود باشگاه رم به دلیل مشابه شاید مجبور شود نیکولو زانیولو، هافبک 20 ساله خود را هم در پایان فصل در لیست فروش بگذارد. از باشگاه‌های یوونتوس، منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان مشتری این هافبک ایتالیایی یاد شده است.

زانیولو که تا پایان ماه ژوئن 2024 با رم قرارداد دارد، تاکنون در 58 بازی برای جالوروسی 12 گل نیز به ثمر رسانده است. گفته می‌شود باشگاه رم روی او در حدود 60 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن میلان اینترمیلان یوونتوس رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن میلان اینترمیلان یوونتوس رم پاری سن ژرمن میلان اینترمیلان یوونتوس رم باشگاه رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد