Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@23:12:12 GMT

قیمت طلا و قیمت سکه چقدر افزایش یافت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۵۲۶

قیمت طلا و قیمت سکه چقدر افزایش یافت؟

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز نیز با افزایش نرخ ارز در بازار و رسیدن‌ آن به ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومان، قیمت انواع سکه نیز نسبت به روز گذشته افزایش ۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی داشته است.

بر این اساس محمد کشتی‌آرای در رابطه با آخرین قیمت‌ها در بازار سکه و طلا اعلام کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز امروز (یکشنبه) نیز نسبت به روز گذشته روند قیمتی بازار سکه و طلا داخلی علیرغم ثابت ماندن قیمت هر انس جهانی، افزایشی بوده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته  به هفت میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش بیش از ۱۵ هزار تومانی ۷۰۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۶۵ هزار تومان گران‌تر شده است.

امروز سکه طرح قدیم نیز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی با قیمتی معادل هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه و ربع سکه به ترتیب افزایش ۹۰ و ۵۰ هزار تومانی داشته‌اند. هر قطعه نیم سکه سه میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و ربع سکه دو میلیون و ۱۲۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرند. قیمت سکه‌های یک گرمی نیز با افزایش ۲۰ هزار تومانی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۴۳ دلار است که نسبت به روز گذشته بی‌تغییر است.

رشد ۳۰ درصدی قیمت سکه در سال ۹۸

تهران- ایرنا- بر اساس آمار بانک مرکزی، میانگین قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران در سال ۹۸ معادل جدید ۴ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان بوده که نسبت به سال ۹۷ حدود ۲۹.۹ درصد افزایش یافته است.

بررسی آمار بانک مرکزی نشان می دهد که متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قـدیم نیز در بازار آزاد شهر تهران در سال ۹۸ رقم ۴ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۴۰۰ بوده که نسبت به سال ۹۷ معادل ۳۳.۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

کارنامه سکه در اسفند ۹۸

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران در اسفندماه سال جاری ۵ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل (بهمن ماه) ۱۷.۹ درصد و نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ حدود ۳۱.۸ درصد رشد داشته است.

حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه در اسفند ۹۸ به ترتیب ۵ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان بوده است.

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در اسفند ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۵ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱۸.۶ درصد و ۲۹.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۵ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان و ۶ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان بوده است.

جزییات نوسانات ماهانه قیمتی در سال ۹۸

بررسی جزییات روند قیمت سکه در سال گذشته نشان می دهد که متوسط قیمت سکه طرح جدید در بهمن ماه سال گذشته ۵ میلیون و ۴۳ هزار و ۷۰۰ تومان، دی ماه ۴ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان و آذرماه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

نرخ سکه در آبان ماه ۴ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان، مهر ماه ۴ میلیون و ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، شهریور ماه ۴ میلیون و ۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان و مرداد ماه ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان ثبت شده است.

متوسط قیمت سکه در تیرماه ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان، خرداد ماه ۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان، اردیبهشت ماه ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروردین ماه ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نسبت به روز گذشته هزار و ۳۰۰ تومان تومان بوده ماه ۴ میلیون نیز با افزایش هزار تومانی نشان می دهد متوسط قیمت هزار تومان ۵ میلیون سال ۹۸ طرح جدید قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت