Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعراقی گفت: خود طراحان معامله قرن هم می‌دانند مه غیرممکن است اسرائیل و آمریکا بتوانند با چند کشور مزدور عرب معامله قرن را محقق کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با اثرگذاری روز قدس در معادلات جهان و چگونگی سرعت بخشیدن روز قدس به روند نابودی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شما می‌دانید که قدس یک موضوع قرآنی است و مسأله ای نیست که بر اثر حوادث و با ظلم و زور تحقق یافته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و مورد احترام همه ادیان ابراهیمی است به این معنا که صرفاً محدود به اسلام نیست، یعنی حتی مسیحیت و یهود هم برای آن احترام قائل هستند.

وی عنوان کرد: همه ادیان ابراهیمی در برابر اشغال مسجدالاقصی و بیت المقدس صد درصد موضع سلبی و منفی دارند و چیزی نیست که قابل صرفنظر کردن باشد. این موضوع مسأله یک کشور یا یک ملت نیست بلکه مسأله ای فراملی است. آزادسازی قدس، یک آرمان بشری و یک هدف مقدس الهی است و هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی این پیشرفت و تحقق این آرمان بزرگ را بگیرد و پشتوانه آن همه ادیان الهی و همه ملت‌های مومن به خدا و آزاده جهان است‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مسأله قدس قابل فراموش کردن و صرفنظر کردن در طول زمان نیست اما با توجه به شرایط فعلی دو مسأله وجود دارد. یکی طرح استکباری_ صهیونیستی آمریکا تحت عنوان معامله قرن است که این طرح را هیچکس در دنیا قبول ندارد جز نئوکان‌ها، ترامپ و صهیونیست‌های تندرو. حتی یهودی‌های خود فلسطین با معامله قرن مخالف هستند و علیه مبارزه قرن موضع گیری و حتی تظاهرات می‌کنند. خود آمریکایی‌ها غیر از افراطیون، کل مسلمانان جهان، کل فلسطینی‌ها با این مسأله مخالف هستند. امسال هدف اصلی روز قدس نفی معامله قرن و به شکست کشاندن این توطئه جدید آمریکایی‌ها، ترامپ و صهیونیست‌های افراطی است‌.

محمدی عراقی افزود: معامله قرن معامله بین آمریکا و صهیونیست‌ها است. مردم آمریکا هم فهمیدند هدف ترامپ فقط پیروزی در انتخابات است و می‌خواهد آراء افراطی‌ها جلب شود تا ترامپ مجدد انتخاب و پشتوانه مالی صهیونیست‌های افراطی برای انتخاب دوباره ترامپ بتواند از این طرق محقق شود. به عقیده من خود طراحان معامله قرن هم می‌دانند با وجود مخالفت یکپارچه فلسطینی‌ها و همه مسلمانان این کار عملی نیست و غیرممکن است اسرائیل و آمریکا بتوانند با چند کشور مزدور عرب معامله قرن را محقق کنند. هیچکس جرات ندارد پای معامله قرن امضا بگذارد لذا مسأله قدس زنده است.

وی خاطرنشان کرد: نکته دوم این است که با توجه به شرایط کرونا ممکن است روز جهانی قدس در شکل با تغییراتی روبرو شود و اجتماع عظیم روز قدس در یک مکان به شکل ثابت امکان پذیر نباشد اما به شکل‌های دیگر قابل اجرا است که از جمله آن استفاده از فضای مجازی است، یک محکومیت سراسری توسط همه مردم آزاده جهان و اتحاد بین همه مسلمانان، مسیحیان و یهودیان برای محکوم کردن معامله قرن و توطئه آمریکایی_ صهیونیستی و الحاق بخشی از کرانه غربی.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان بیان کرد: مقاومت مردم فلسطین ادامه دارد و مسأله اصلی رژیم صهیونیستی این مقاومت است. کسی نمی‌تواند منکر این مقاومت شود و آن را از بین ببرد. اکنون مقاومت فلسطین با مقاومت منطقه و مقاومت مردم یمن، لبنان، سوریه و عراق گره پیوند خورده است و جبهه مقاومت یکپارچه و قدرتمند شده و می‌تواند منافع آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه را تهدید کند. بنابراین ما هیچ نگرانی از آرمان قدس و برگزاری روز جهانی قدس به هر شکلی که ممکن باشد نداریم. ان شاءالله روز قدس به بهترین وجه برگزار خواهد شد و ما آثارش را خواهیم دید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صهیونیست ها معامله قرن روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب محقق پسادکتری در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی از جذب محقق پسادکتری در این پژوهشگاه خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ محقق در پژوهشگاه فعالیت دارند.

محمد جواد لاریجانی، رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جذب محقق پسادکتری گفت: کسانی که مدرک تحصیلی دکتری اخذ می کنند، این فرصت طلایی را دارند تا برای بیان افکار و طرح‌های خود در قالب پسادکتری تحقیقات خود را اجرا کنند. اگر شرایط خوبی داشته باشند، پژوهشگاه دانش های بنیادی آن ها را جذب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ محقق پسادکتری در پژوهشگاه فعالیت دارند، افزود: حتی از کشورهای خارجی هم افراد برای گذراندن پسادکتری جذب پژوهشگاه می شوند.

رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی تصریح کرد: پژوهشگاه دانش های بنیادی به صورت رقابتی محقق پسا دکتری در پژوهشکده ریاضیات، نانو و فیزیک جذب می کند؛ البته برای پذیرش آن ها سختگیری هایی وجود دارد تا بهترین محقق ها جذب شوند. دوره پسادکتری در پژوهشگاه بین ۲ تا۳ سال است.

لاریجانی در ادامه به جایزه کمیتهٔ علمی و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: امسال این جایزه در رشتهٔ فیزیک مشترکاً به یاسمن فرزان، استاد پژوهشکدهٔ فیزیک آی‌پی‌ام، و Asghari Maqsood از پاکستان اهدا می‌شود که مبلغ جایزه هشت هزار دلار است که بطور مساوی بین این دو نفر تقسیم می‌شود. همچنین قرار شد از سوی پژوهشگاه، معادل ریالیِ دوبرابرِ سهم جایزه به یاسمن فرزان اهدا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • جذب محقق پسادکتری در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • هجوم برای خرید طلا