Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث را در یکشنبه   ۲۸ اردیبهشت ۹۹ این بسته خبری بخوانید.

گروگانگیری در بوشهر دستگیری در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از رهایی گروگان ۳۳ ساله و دستگیری ۲ گروگانگیر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری ۳۱ جنت و اخذ نیابت قضائی مبنی بر اینکه برادرش به دست افرادی ناشناس از استان بوشهر ربوده شده و به شهرستان شیراز منتقل شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران با اقدام‌های فنی و تخصصی مطلع شدند که فرد ربوده شده در بلوار صلح در یک منزل مسکونی نگهداری می‌شود.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی قضائی به سرعت به محل مورد نظر اعزام و  موفق شدند دو گروگانگیر را دستگیر و فرد ربوده شده را رها کنند.

شجاعی بیان کرد: متهمان در بازجویی اولیه علت و انگیزه آدم ربایی را اختلاف حساب عنوان کردند.

واژگونی پژو ۴۰۵ یک قربانی گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با دریافت گزارشی از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، در جاده گناوه به سمت دیلم، روبه‌روی روستای شیرونک، گروه امداد و نجات جاده‌ای پایگاه بینک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

غلامرضا حاجیانی افزود: در این حادثه راننده خودروی حادثه دیده  هنگام انتقال بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

او بیان کرد: این حادثه حوالی ظهر شنبه رخ داد.

دستگیری باند سارقان مسلح در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسائی و دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان مسلح در شهرستان دشتستان خبر داد.

سردار خلیل واعظی افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه از یک دستگاه خودرو سواری، در یکی از جاده‌های شهرستان دشتستان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل شد.

او ادامه داد: پس از شناسایی اعضای این باند سه نفره، تمامی اعضا در عملیات قاطعانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال  سرقت شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهمان در تحقیقات و در رویارویی با شواهد و مدارک ارائه شده از سوی مأموران پلیس، به ارتکاب سرقت مسلحانه از یک دستگاه خودرو سواری اعتراف کردند.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان عسلویه دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در عسلویه، ماموران پلیس آگاهی، یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را که در چندین فقره سرقت اماکن خصوصی نقش داشته است، شناسایی کردند.

او ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی سارق را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شهر عسلویه دستگیر کردند و متهم در تحقیقات و بررسی‌های پلیسی به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در آن شهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: مقابله جدی با سارقان از اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان بوشهر است و پلیس در اجرای طرح مقابله با سارقان و مجرمان با هماهنگی دستگاه قضائی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کشف خودرو سرقتی در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: یک دستگاه خودروسواری تیبا سرقتی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ جهانبخش صیادی ادامه داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر توقف یک دستگاه خودرو تیبا بدون پلاک در جاده خاکی یکی از روستا‌های توابع شهرستان دشتی، ماموران پلیس آگاهی برای برررسی موضوع به محل مورد نظر عزیمت کردند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این خودرو، پلاک، سوییچ، باطری، ضبط و زاپاس و جک ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد خودروی یاد شده در یکی از شهرستان‌های همجوار سرقت شده و سارق آن را به صورت بلاصاحب در کنار روستا رها کرده است.

صیادی با اشاره به انجام اقدام‌های فنی پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی، از مردم درخواست کرد: خودرو‌های خود را به تجهیزات و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چرا که سارقان به طور معمول به سراغ خودرو‌هایی می‌روند که بدون هر گونه وسیله ضد سرقت باشد.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در گناوه

فرمانده انتظامی گناوه بیان کرد: دو سارق موتورسیکلت با سه فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در گناوه، ماموران دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و آ‌ن‌ها را در یکی از محله‌های شهر گناوه و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهمان در تحقیقات و بررسی‌های پلیسی به ارتکاب  سه فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در جم

 یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در جم کشف شد.

فرمانده انتظامی جم گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۲۵۰ سی سی که به صورت غیر مجاز در حال تردد در شهر جم بود شناسایی و توقیف شد.

 سرهنگ سید علی مهدیان عنوان کرد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروگانگیری قاچاق کالا سرقت مسلح اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان بوشهر یک دستگاه خودرو سارق حرفه ای اماکن خصوصی پلیس آگاهی فقره سرقت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در پی گزارشات متعدد سرقت‌های سریالی وسایل و کابل‌های برق از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز، عملیات تجسس پلیس آغاز شد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته و حضور میدانی موفق شدند یکی از متهمین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.
حسینی تصریح کرد: دربازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد قابل توجهی وسایل و ابزار آلات و کابل‌های برق کشف و متهم د ر اعترافات خود به وجود ۴ نفر همدست اعتراف کرد.
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات غافلگیرانه  ۴ نفر دیگر از متهمان که در ارتکاب سرقت‌های متعدد همکاری داشتند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به بیش از ۵۰ فقره سرقت وسایل مردم اعتراف کردند.
همچنین سرهنگ سید جواد حسینی فت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد وسایل از باغات و ساختمان‌های در حال ساخت در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه شامل ۱۰ دستگاه انواع سنگ فرز، ۳ دستگاه اره برقی، ۳ دستگاه دریل برقی، ۲ دستگاه هیلتی بزرگ، ۱ دستگاه جوش، ۳ دستگاه کفکش، ۳ دستگاه پمپ آب، یک دستگاه پمپ باد، یک دستگاه موتور بالابر، ۲ دستگاه موتور کولر و مقدار زیادی کابل برق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت وسایل و ابزارآلات از ساختمان‌ها و باغ‌های سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید