Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هنوز ستاد مبارزه با کرونا تاریخی برای شروع تمرینات تیم‌ها اعلام نکرده، اما باید بازی‌ها را تا قبل از مرداد به پایان برسانیم. تاریخ انتشار: 17:29 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۶۱۹

سهیل مهدی در گفت‌وگو با میزان، درباره تاریخ شروع تمرینات گروهی تیم‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هنوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تاریخی برای شروع تمرینات گروهی تیم‌ها اعلام نکرده و ما منتظر هستیم تا این نهاد هر چه سریع‌تر به ما ابلاغ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال دارد از اواسط این هفته تمرینات شروع شود.

وی افزود: به هر حال امکان دارد در مرداد، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شود. ما باید تا قبل از شروع این بازی‌ها لیگ را به پایان برسانیم؛ بنابراین هرچه شروع تمرینات دیرتر انجام شود، تیم‌ها زمان کمتری برای آماده‌سازی خواهند داشت.

سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر درباره نحوه تمرین باشگاه‌هایی که در منطقه خطرناک هستند و شیوع ویروس کرونا در شهر‌های آنها همچنان بالاست، گفت: وقتی خود وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اجازه تمرین گروهی در شهر‌ها را بدهد، دیگر ما نمی‌توانیم مانع آن شویم. البته تیم‌ها ابتدا دوره بدنسازی را انجام می‌دهند که می‌توان آن را با تعداد بازیکن کمتر هم برگزار کرد.

مهدی در ادامه درباره اینکه آیا ناظری در تمرینات خواهد بود که تیم‌ها تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: پزشکان هر باشگاهی ناظر تمرینات و رعایت کردن نکات بهداشتی بازیکنان خواهند بود اما برای مسابقات قطعاً ناظر ویژه خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما قطعاً برای شروع مسابقات از وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش استعلام می‌گیریم. در صورتی که مدیریت بهداشت اعلام کند، شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا نیست، لیگ را تعطیل می‌کنیم. برای همه ما حفظ جان مردم کشورمان در اولویت است.

بیشتر بخوانید: پیروانی: هر کسی ادعای بیماری کرونا کرد به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا سهیل مهدی سازمان لیگ ستاد مبارزه با کرونا شروع تمرینات تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی

شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

بازیکنان اصلی در بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند. 

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور