Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@23:27:33 GMT

خودروهای عمومی یک هفته‌ای گازسوز می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۳۱۵۱

به گزارش اکوفارس، «حسین باقری» امروز (یکشنبه) در گفت و گو با ایرنا از ثبت نام ۳۸ هزار و ۳۶۵ نفر در سامانه گازسوز کردن خودروهای عمومی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵ هزار و ۱۱۲ نفر خارج از طرح بوده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام رسمی در سامانه جدید از روز چهارشنبه آغاز شده است، ‌ادامه داد: در این مدت هزار و ۱۰۰ خودرو آماده تحویل و ۶۶۳ مورد نیز نوبت دهی شده‌اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری روند ثبت نام را مطلوب دانست و افزود: این آمار با توجه به سه روز کاری از آغاز ثبت نام قابل قبول است.  

وی بحث اطلاع رسانی برای دوکانه سوز کردن خودروهای عمومی را مهم دانست و گفت:  ثبت نام در سایت https://gcr.niopdc.ir/login رایگان است.

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نوبت دهی برای تبدیل خودروها بر اساس زمان ثبت نام عنوان کرد و افزود:‌  در زمان ثبت نام فرد متقاضی روز مراجعه برای تبدیل خودرو را انتخاب می کند.

به گفته باقری،‌رانندگان خودروهای عمومی از همین رو نباید منتظر روزهای بعد باشند زیرا هرچقدر سریعتر ثبت نام انجام شود،‌ مراحل تبدیل و نوبت دهی نیز زودتر خواهد بود.

وی ادامه داد: ۵ قرارداد با پیمانکاران بسته شده و آنها ملزم به تامین تجهیزات مورد نیاز مانند مخزن و کیت برای دوکگانه سوز کردن خودروها هستند.

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران افزود:‌اگر استقبال بیشتر شود،‌این پیمانکاران نیز سرعت کار را بالا می برند.

 وی تاکید کرد:‌دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی شامل تاکسی،‌وانت و ون کاملا به صورت رایگان است و هیچ هزینه ای از رانندگان عمومی دریافت نمی شود.  

باقری به رانندگانی که در سامانه قبلی ثبت نام کرده اند نیز توصیه کرد بار دیگر در سامانه https://gcr.niopdc.ir/login اطلاعات خود را ثبت کنند تا کار با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام ها در روزهای گذشته،‌ افزود: با توجه به حجم ثبت نام ها،‌از زمان ثبت اطلاعات تا زمان مراجعه به کارگاه های مجاز برای تبدیل خودروها،‌یک هفته زمان می برد.

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  ادامه داد در زمان ثبت اطلاعات پیامکی به متقاضی ارسال می شود و روز قبل از مراجعه به کارگاه نیز پیامک یادآوری ارسال خواهد شد.  

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: خودروهای عمومی زمان ثبت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود

ایسنا/البرز نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال‌های گذشته قرار بود برخی لکه‌های صنعتی در نواحی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شوند که این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه سال‌های سال است که تولید کنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در سه شهرستان نظرآباد، طالقان و چهارباغ فعالیت دارند ولی آن طور که باید و شاید از آنها نشده است.

وی با بیان اینکه این فعالان امروز برای توسعه واحد تولیدی و صنعتی خود با مشکل مواجه هستند، توضیح داد: ما جلسات و پیش نویس مصوباتی با وزیر قبلی و فعلی صمت داشته‌ایم تا وضعیت این واحدها در البرز تغییر کند.

وی افزود: بر این اساس قرار بود برخی لکه‌های صنعتی در نواحی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شوند که این اتفاق تا کنون نیفتاده است.

این مسئول اظهار کرد: امسال که سال جهش تولید است، حمایت از واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی در اولویت دولت و مجلس قرار دارد.

حدادی تاکید کرد: با حمایت از این واحدها شاهد رقابتی شدن فرایند تولید و از طرفی بالا رفتن کیفیت محصولات و کالاهایی داخلی خواهیم بود.

وی گفت: برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ بیش از دو دهه است که فعالیت دارند و متاسفانه چون نگاه جامع و متقنی به آنها نشده از توسعه بازمانده‌اند.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس در پاسخ به اینکه آیا پیوست‌های زیست محیطی در تبدیل این لکه‌ها به شهرک صنعتی رعایت خواهد شد یا باید منتظر تکرار تجربه تلخ شهرک بهارستان باشیم؟ گفت: توسعه و اشتغالزایی در اولویت دولت قرار دارد.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود تبدیل این لکه‌ها به شهرک صنعتی به محیط زیست و اراضی ملی به ویژه در محدوده تالاب صالحیه آسیب وارد می‌کند، گفت: تالاب صالحیه تالابی نقطه‌ای است و در برخی ماه‌های سال آب دارد و محیط زیست باید زیرساخت‌های لازم را در این محدوده ایجاد کند.

حدادی اظهار کرد: من انتقاد جدی به رییس محیط زیست کشور و مدیرکل محیط زیست البرز دارم چون به هیچ وجه نمی‌توانیم بپذیریم که در مسیر توسعه تولید موانعی ایجاد شود و باید به سمتی پیش برویم که با رعایت ساختارهای محیط زیستی تولید هم رونق بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سلاجقه: مجوزهای زیست محیطی واردات خودروی برقی صادر می‌شود
  • اعزام خودروهای اطفایی به ارتفاعات بازی دراز
  • هلال احمر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای امدادی و پشتیبانی در زمان بحران‌ها است
  • گرانی بنزین عامل خرید خودروهای برقی می شود؟
  • تیراندازی مراسم عروسی در بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود