Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@03:51:03 GMT

دانشجویان به فکر حذف ترم نباشند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۳۱۷۷

دانشجویان به فکر حذف ترم نباشند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: با توجه به مقررات خاصی که این ترم برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، دانشجویان جز در موارد بسیار ضروری به فکر حذف ترم نباشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، فرشاد ورامینیان به ارائه گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان در سال گذشته پرداخت و گفت: برخی از برنامه‌های این معاونت شامل آیین ناب، گلشن مهر، طرح توانا و قاصدک تحت تأثیر انتشار ویروس کرونا قرار گرفت و علی رغم برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مرحله برگزاری نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد دروس دانشگاه سمنان در نیم‌سال جاری را یک هزار و 725 درس تئوری، 405 درس عملی و 347 درس تئوری عملی اعلام کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: کلیه دروس تئوری و بخش تئوری دروس تئوری عملی همکاران هیأت علمی و مدرسان حق التدریس دانشگاه هم اکنون به‌صورت مجازی در حال آموزش است.

ورامینیان تأکید کرد: با توجه به مقررات خاصی که این ترم برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، دانشجویان جز در موارد بسیار ضروری به فکر حذف ترم نباشند.
انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان سمنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان