Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:04:50 GMT

برگزاری یادبود مجازی نجف دریابندری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۳۴۸۴

برگزاری یادبود مجازی نجف دریابندری

مراسم یادبودی برای نجف دریابندری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم با میزبانی سهراب دریابندری فرزند زنده‌یاد دریابندری؛  نجل رحیم، منوچهر بدیعی، حسن کیائیان، احمد پوری، بهرام دبیری، سیمین اکرمی، ژاکلین حق‌شناس، ایرج کلانتری، ایرج صغیری،عاطفه طاهایی و اسدالله امرایی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پیام تصویری محمدعلی موحد پخش خواهد شد.

این مراسم روز چهارشنبه (31 اردیبهشت ماه) از ساعت 9 شب  از صفحه اینستاگرام خانه هنرمندان پخش می‌شود.
نجف دریابندری، مترجم و نویسنده، متولد سال ۱۳۰۹، پس از تحمل سال‌ها بیماری در پانزدهمین روز اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ چشم از جهان فروبست.
«پیرمرد و دریا» و «وداع با اسلحه) (ارنست همینگوی)، «بیگانه‌ای در دهکده» و «هاکلبری فین» (مارک تواین)، «یک گل سرخ برای امیلی» و «گور به گور» (ویلیام فاکنر)، «پیامبر و دیوانه» (جبران خلیل جبران)، «رگتایم» و «بیلی باتگیت»، (دکتروف)، «بازمانده روز» (کازوئو ایشی‌گورو)، «تاریخ فلسفه غرب» (برتراند راسل)، «فلسفه روشن‌اندیشی» (ارنست کاسیرر)، «خانه برناردا آلبا» (فدریکو گارسیا لورکا)، «کتاب مستطاب آشپزی، از سیر تا پیاز» (با همکاری همسر فقیدش، فهیمه راستکار) و چندین و چند کتاب دیگراز جمله آثاری هستند که از او به یادگار مانده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نجف دریابندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل تدینی ظهر پنجشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) با برگزاری مراسم سخنرانی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت شهادت امام صادق (ع) از روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ادامه داد: ۱۳۲ مبلغ بومی و مربیان قرآن کریم بقاع متبرکه در برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) مشارکت دارند.

تدینی اضافه کرد: ۲۵ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص گیلان با توزیع چای و آش نذری و پخش مرثیه سرایی یاد و خاطره امام صادق (ع) را گرامی خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از عموم مردم گیلان برای شرکت در مراسم گرامیداشت امام صادق (ع) در بقاع متبرکه دعوت کرد.

کد خبر 6095024

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت