Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در خصوص اجرای پروژه انتقال آب بهشت‌آباد گفت: باتوجه به عدم توازن بارش‌ها در اقلیم کشور عزیزمان، همواره برخی از نقاط کشور از کم آبی رنج می برند و در برخی نقاط دیگر حجم زیادی آب مازاد از کشور خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت حل این مشکل، وزارت نیرو انتقال آب حوزه به حوزه را در دستور کار خود قرار داده است و یکی از این طرح‌ها که توسط وزارت نیرو بررسی و تایید شده است انتقال آب بهشت‌آباد به منظور تأمین کمبود آب استان اصفهان است.

وی افزود: با توجه به حساسیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی این طرح، می‌بایست قبل از شروع به کار، تمامی زوایای فنی و اجتماعی و زیست محیطی آن با دقت بالا رصد و سپس نسبت به اجرای آن اقدام شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: بررسی و صدور مجوزهای لازم در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است و از آنجایی که این طرح سه استان مهم کشور شامل خوزستان، چهار محال و بختیاری و اصفهان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد به نظر می‌رسد باید با مدیریت ریاست محترم جمهور جلسات مربوطه بین مسئولان سه استان و وزارت نیرو بر قرار و برای اجرای این کار اجماع صورت پذیرد تا با حداقل مشکلات منطقه‌ای، خدمات لازم به مردم عزیز ارائه شود.

دکتر محمد افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با رسالت مردم‌داری و حل مشکلات مردمی در پروژه‌های زیرساختی کشور حضور دارد و در این پروژه مهم نیز به عنوان پیمانکار در خدمت مردم می‌باشد. لیکن باتوجه به دغدغه های موجود، این تعهد را داریم که با رصد دقیق مباحث فنی و زیست‌محیطی، تا زمانی که نسبت به رفع دغدغه‌های مردم خصوصاً مردم عزیز استان چهار محال و بختیاری اطمینان حاصل نشود، عملیات اجرایی پروژه آغاز نخواهد شد.

وی گفت: مسئولین محترم و دلسوز ذی ربط در حال پیگیری و شفاف‌سازی این موضوع هستند و إن‌شاءالله به زودی نتایج مطالعات توسط وزارت نیرو و استانداری‌های ذی‌ربط به استحضار مردم شریف خواهد رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان چهار محال و بختیاری زیست محیطی وزارت نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص زیست محیطی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن