Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@15:49:19 GMT

اعلام زمان بازگشایی هتل‌ها و رستوران‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۴۱۳۵

به گزارش ایلنا، سرهنگ "نادر مرادی"  اظهار داشت: با اجرای دستور العمل های بهداشتی مقابله با کرونا برای کسب و کارهای مختلف،  رستوران ها و هتل ها جزو مشاغلی هستند که بیشترین محدودیت ها بر آنها اعمال شده است اما پس از گذشت نزدیک به 2 ماه زمان بازگشایی این اصناف مشخص شد.

وی در ادامه بیان داشت: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا هتل ها و رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بعد از ماه مبارک رمضان به صورت کامل بازگشایی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: رستوران ها به صورت بیرون بر فعالیت خود را از 15 اردیبهشت ماه آغاز کرده بودند اما با این ابلاغیه این اماکن می توانند فعالیت خود را با پذیرش مشتری در محل نیز ادامه دهند، هتل ها نیز پذیرش مسافر را آغاز و خدمات رستورانی را نیز بعد از پایان ماه مبارک رمضان از سر خواهند گرفت.

به گزارش سایت پلیس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه این مصوبه تنها در مورد رستوران ها و هتل ها است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر فعالیت دیگر مشاغل پر ریسک که قبلا ممنوعیت آن اعلام شده بود پا برجا بوده و پلیس برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رستوران ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان