Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر کشور با تأکید بر حل مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی در صدور پروانه بهره‌برداری گفت: تمامی مشکلات شهرک صنعتی از دستگاه‌های مختلف پیگیری شود. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، بابک دین‌پرست عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با محوریت توسعه شهرستان بهارستان با تأکید بر حمایت از واحدهای صنعتی در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید با نگاهی مثبت به کمک جهش تولید و افزایش اشتغال باشیم و نگذاریم چرخه تولید با مشکلات کوچک از کار بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعال بودن 22 هزار هکتار زمین صنعتی در 24 استان کشور تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد مشکلات تأمین آب شُرب و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تهران توسط ادارات خدمات‌رسان مرتفع ‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور سپس با تأکید بر حل مشکلات 90 درصد از واحدهای صنفی در اخذ پروانه بهره‌برداری صنعتی افزود: بیشترین مشکلات بخش‌ خصوصی با قوانینی است که توسط خود ما اتفاق افتاده است، لذا باید تمامی مشکلات شهرک صنعتی از دستگاه‌های مختلف پیگیری شود.

تهران| چالش توسعه واحدهای صنعتی در بهارستان؛ قوانین جهاد کشاورزی مانع عمده فعالیت واحدها استاز گوشه و کنار ایلام|ماموریت جدید مسئولان ایلام برای احیای واحدهای صنعتی راکد/تحویل 153 هزار تن گندم به مراکز خرید در دهلرانگیلان| نیاز واحدهای صنعتی به مشوق‌های تولید؛ «کرونا» عیار تولید ملی را نشان داد

دین‌پرست همچنین با اشاره حل مشکل اجرای قانون استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر در استان تهران بیان کرد: جهاد کشاورزی نباید در مورد توسعه واحدهای صنعتی در پی بهانه‌جویی باشد و باید با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط این مشکل شهرک‌های صنعتی برطرف شود.

وی با بیان اینکه هزینه تأمین آب شُرب باید توسط دولت پرداخت شود گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی برعهده دولت است؛ بنابراین ضروری است سازمان برنامه و بودجه با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات را به نحو احسنت مرتفع کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات شهرک صنعتی قلعه‌میر که توسط شهرداری نصیرشهر به وجود آمده است توسط فرمانداران بهارستان و رباط کریم بررسی و حل شود.

انتهای پیام/220/ ز

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای صنعتی استان تهران وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند