Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:32:46 GMT

اخبار و گزارش‌های امیدبخش به جامعه منتقل شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۴۸۳۲

اخبار و گزارش‌های امیدبخش به جامعه منتقل شود

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین گفت: توان روابط عمومی شرکت‌ها در زمان مبارزه با ویروس کرونا و پوشش اخبار و گزارش های مجموعه اقدامات شرکت‌ها در زمینه های مختلف قابل تقدیر است اما تاکید ما همچنان به انتقال موج امید به جامعه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، غلامرضا سلیمانی، در نشست روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه و وابسته صدرتامین از جمله ذوب‌آهن اصفهان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، بر انعکاس اخبار و گزارش‌های مثبت و امید بخش تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: شناخت نیازها و توقعات جامعه محلی، انعکاس گزارش‌های بومی‌سازی در سطح ملی،  ارتقای تکنولوژی بخصوص فعالیت شرکت شتاب‌دهنده و سایر دستاوردها از جمله وظایف اصلی روابط عمومی هاست.

وی تاکید کرد: مجموعه روابط عمومی‌ها پیگیر آخرین وضعیت تعاونی مسکن و مصرف کاگران باشند و در جلسه 11 تیرماه گزارش‌های خود را در نشستی که با حضور نمایندگان کارگران برگزار می‌شود اعلام کنند.

سلیمانی همچنین خواستار همراهی مدیران عامل شرکت‌های تابعه در راستای توسعه واحدهای روابط عمومی شد و بیان داشت: حضور روابط عمومی در تمامی جلسات نشان از اهمیت این واحد در سطح شرکت‌ها دارد و ما این مهم را در دستور کار قرار خواهیم داد؛ بنابراین همکاران ما در شرکت‌ها نهایت همکاری را با روابط عمومی مجموعه‌ها داشته باشند.

حسن محمدی نیز در این جلسه گفت: شورای مشورتی شستا تا به امروز تلاش داشته است تا سیاست‌های مدیرعامل شستا را به همکاران روابط عمومی منتقل و سیاست‌ها را اجرایی کند بر این اساس همکاران روابط عمومی در شرکت‌های تابعه نیز در این خصوص با تمام توان حاضر شوند. 

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ادامه داد: همکاری قابل توجه تمامی روابط عمومی شستا در بورسی شدن شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بخشی از همکاری تیمی شما محسوب می‌شود و امیدواریم در ادامه راه نیز همانند گذشته فعالیت داشته باشید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان جامعه سرمایه گذاری امید شرکت سرمایه گذاری روابط عمومی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد