Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب های قدر، ندای «الهی العفو» مردم در مساجد و در جوار امامزادگان شهرستان نایین طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نایین، همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب از لیالی پر فیض قدر، مراسم احیا در برخی از مساجد و اماکن متبرکه با حضور مردم مومن و ولایی نایین و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مردم خداجوی نایین در این مراسم با انجام اعمال ویژه این شبها از جمله قرآن به سر گرفتن ، قرائت دعای جوشن کبیر، زیارت امام حسین(ع) و قرائت آیات قرآن از خدای متعال ظهور امام زمان(عج)، بخشش گناهان، شفای بیماران، ریشه کنی بیماری کرونا و عاقبت به خیری را طلب کردند.


در سومین شب از لیالی قدر، طنین «خلّصنا من النار یا رب» از خانه‌ها و مساجد و اماکن متبرکه به گوش می‌رسید و عده‌ای از مردم دومین شب قدر را در مساجد گذراندند و عده‌ای دیگر به صورت خانوادگی در منزل احیا گرفتند.


مردم متدین نایین همچنین در شب شهادت امیرمومنان امام علی(ع) نیز ضمن رعایت اصول بهداشتی به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا با حضور در مساجد و اماکن متبرکه ندای الغوث الغوث سر دادند و از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت کردند.
 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر نایین مساجد و اماکن متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود