Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم استرلینگ همیشه موضع مستحکمی علیه ضد نژادپرستی داشته و حالا شاید رهبر مبارزه علیه این پدیده پلید شود.

طرفداری - رحیم استرلینگ برای بر عهده گرفتن نقش سفیر مبارزه با نژادپرستی در فوتبال مشغول مذاکره با مدیران لیگ برتر انگلیس است.

بر اساس گزارش وبسایت گل، مهاجم منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس، با افزایش نژادپرستی در زمین فوتبال طی سال‌های اخیر، چه داخل انگلیس و چه سرتاسر اروپا، همیشه بر ضد این پدیده صحبت کرده است و در ابتدای فصل جاری نیز در صف اول یک کمپین ضد نژادپرستی در انگلیس قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود استرلینگ در سال‌های اخیر قربانی موارد متعددی از نژادپرستی در استادیوم‌های فوتبال بوده است. او همچنین از نقش رسانه‌ها در ترویج نژادپرستی صحبت کرده بود. رحیم استرلینگ اخیراً در گفتگو با مگان راپینو، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا گفت:

پس از صحبت‌هایم درباره نژادپرستی، بازیکنان بسیار دیگری نیز صدای خود را به گوش بقیه رساندند و درباره این موضوع روشنگری کردند. این یکی از شرایطی است که همه باید طی آن در کنار یکدیگر باشیم، مبارزه با نژادپرستی نباید یک کار انفرادی باشد. برای آنکه صدای مان شنیده شود باید دسته جمعی عمل کنیم. من با سران لیگ برتر درباره نقش یک سفیر چند ملاقات داشته‌ام. مبارزه با نژادپرستی چیزی است که باید به تدریج انجام شود و ظرف مدت یک شب چیزی درست نخواهد شد اما ما به تلاش کردن ادامه خواهیم داد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مبارزه با نژادپرستی رحیم استرلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: همه می‌دانند که از حضور در لیگ برتر لذت بردم

توماس توخل دورانش در فوتبال انگلیس را به خوبی به خاطر می‌آورد. 

طرفداری | به نظر می‌رسد توماس توخل از فصل آینده به لیگ برتر انگلیس باز می‌گردد. 

توماس توخل حتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در بایرن مونیخ ماندگار نخواهد شد. طرفین برای قطع همکاری مصمم هستند و سرمربی آلمانی هفته گذشته از نحوه برخورد باشگاه با او ابراز نارضایتی کرد. سایمون جانسون، خبرنگار نزدیک به چلسی در اتلتیک خلاف رسانه‌های آلمانی، بازگشت توخل به استمفوردبریج را در این لحظه غیرممکن می‌بیند. بهداد اقبالی و تاد بولی رابطه خوبی با توماس توخل ندارند. در اولدترافورد همه‌چیز فرق می‌کند. مطابق گزارش رسانه‌های آگاه، این باشگاه در صورت قطع همکاری با اریک تن هاخ، به سراغ سرمربی بایرن مونیخ خواهد رفت. سر جیم رتکلیف انعطاف تاکتیکی توخل را تحسین می‌کند و باور دارد مشکلات مدیریتی او طی همکاری با جیسون ویلکاکس و دن اشورث، تکرار نخواهد شد. 

توماس توخل که ساعاتی دیگر در نبرد سرنوشت‌ساز سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود، در مصاحبه با تلویزیون TNT در مورد ایده بازگشت به لیگ برتر گفت:

ترجیح می‌دهم پاسخ ندهم اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که من [از مربیگری] در چلسی، انگلیس و لیگ برتر لذت بردم. دوران بسیار خاصی در انگلیس بود و من آن را به خوبی به یاد دارم.  

توخل در مورد احتمال ادامه همکاری با بایرن مونیخ ادامه داد:

ماندنم در بایرن بسیار بعید است، چرا که توافقی با هم داریم و در حال حاضر هیچ دلیلی برای زیر سوال بردن این توافق وجود ندارد. ما این وضعیت را پذیرفتیم، ابتکار با باشگاه بود و بنابراین شرایط همین است و من مشکلی ندارم. ما با تمام قوا پیش می‌رویم. آیا بازی امشب روی جایی که فصل بعد هستم تاثیر می‌گذارد؟ شاید نه، شاید صرف نظر از همه چیز، فصل بعد را در تعطیلات به سر ببرم، باید ببینیم.

دیوید اورنستین، خبرنگار مطرح فوتبال انگلیس در مصاحبه با تلویزیون اسکای، علاقه شدید توماس توخل برای هدایت منچستریونایتد را تایید کرد. سرمربی آلمانی امیدوار است با در دسترس بودن نیمکت شیاطین سرخ، به انگلیس بازگردد. در این لحظه، اولدترافوردِ آشفته، منتظر 4 بازی آینده است تا آینده اریک تن هاخ را مشخص کند. در این لحظه هیچ تصمیمی پیرامون مرد هلندی گرفته نشده است. توماس توخل طی دوران حضور در چلسی ضمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه‌های جهان و سوپرکاپ اروپا، 3 فینال داخلی را تجربه کرد. او در پی اختلاف با تاد بولی، پس از 3 برد، 1 تساوی و 2 باخت در فصل 23-2022، شغلش را در استمفوردبریج از دست داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • توخل: همه می‌دانند که از حضور در لیگ برتر لذت بردم
  • انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد
  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد کاسمیرو: فوتبال را ترک کن، قبل از اینکه فوتبال تو را ترک کنه! / زیرنویس فراسی
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • گل ها و مهارت های تماشایی دنیس برکمپ در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • توافق لوپتگی با وستهام