Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که طی بیست و چهار ساعت گذشته ۱۴۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، وزارت بهداشت عراق امروز یکشنبه از ثبت 144 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش این بیشترین میزان ابتلا به کرونا طی یک روز در عراق است.

تاکنون 3404 نفر در عراق به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 123 نفر جان خود را از دست داده اند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت اردن از ثبت 6 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و به این ترتیب تاکنون 613 نفر در اردن به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 9 نفر جان خود را از دست داده اند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز از ثبت 5 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. تاکنون 560 نفر در سرزمین های فلسطینی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ویروس کرونا اولین بار دسامبر گذشته در شهر ووهان چین رؤیت شد و تاکنون 4 میلیون و 750 هزار و 658 نفر در سرتاسر دنیا به این ویروس مبتلا شده اند که 313 هزار و 805 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/ 1.6 میلیون تست گرفته شده استرژیم اسرائیل|مرگ 268 نفر بر اثر ابتلا به کروناکرونا| شمار فوتی‌های مصر به 612 نفر رسید؛ رکورد زنی امارات در آمار مبتلایان انتهای پیام/ R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ویروس کرونا مبتلا شده اند وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این چندمین سر وزیر امورخارجه آمریکا به اسرائیل از زمان جنگ این رژیم علیه مردم غزه است.

بلینکن امروز نیز با عبدالله دوم شاه اردن در کاخ الحسینیه دیدار کرد.

عبدالله دوم در این دیدار خواستار اقدام فوری برای توقف فاجعه بشری در نوار غزه و حفظ جان غیر نظامیان بی دفاع شد.

براساس این بیانیه، بلینکن و ملک عبدالله درباره روند تشکیل کشور مستقل فلسطین و ارائه تضمین های امنیتی به رژیم صهیونیستی تبادل نظر کردند.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همچنین آمده است طرفین تلاش ها برای تسریع ارسال زمینی کمک های بشردوستانه برای اهالی غزه از اردن را مورد بحث قرار دادند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو