Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ترامپ، ایران و چین را محور گفت‌وگوهای خود با مقامات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: خطرات حضور حزب کمونیست چین در فناوری‌های پیشرفته را به دوستان خود گوشزد کردیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مایک پمپئو روز یکشنبه در گفت‌وگو با بریتبارت این مطلب را در پاسخ به سوالی درباره سفر به سرزمین‌های اشغالی و طرح چشم‌انداز مرزی صلح  مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من یک دیدار عالی داشتم هرچند کوتاه بود. در واقع من تنها چندین ساعت در آنجا بودم اما درباره مسایل مهمی صحبت کردیم. ما یک شراکت بسیار مهم با دولت اسرائیل را توسعه داده‌ایم. آنها شرکای خوبی برای ما و بسیار مهم هستند.

وزیر خارجه ترامپ ادامه داد: آنجا برای خیلی از مردم جهان، یک مکان مذهبی مهم است اما آنها شرکای امنیتی مهمی هم هستند و ما به خاطر آنها به آنجا رفتیم. این سفر در شب تشکیل دولت جدید پس از چندین انتخابات بود و ما درباره تهدیدهای جمهوری اسلامی ایران و اینکه از زمان افشای تصمیم‌های فاجعه‌بار دولت سابق که ما را به برجام وارد کرد، چقدر پیشرفت داشتیم.

پمپئو اضافه کرد: به آنجا رفتم تا درباره اینکه چه اقداماتی می‌توانیم برای مقابله با یهودستیزی می‌توانیم انجام دهیم، صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه فرصتی هم داشتیم تا درباره تلاش‌های چین در اسرائیل گفت‌وگو کنیم، اظهار کرد: ما آن را برای شرکای اسرائیلی و دوستانمان بسیار روشن کردیم که خطر حزب کمونیست چین در به دست گرفتن تکنولوژی و سیستم‌های پیشرفته چیست. ما خواستیم مطمئن شویم که آنها خطرات مرتبط با آنها را به خوبی دریافته باشند.

وزیر نفرت دولت ترامپ درباره این اظهاراتش که «ایران می‌کوشد از همه‌گیری کرونا برای برانگیختن ترور استفاده کند» هم گفت: برخلاف آنکه رهبران ایران خواستار دریافت پول بیشتری هستند، اما همچنان از منابع خود برای ادامه تامین بودجه حزب الله در لبنان و گروه های تروریستی شیعه عراقی و تهدید اسرائیل استفاده می‌کنند.

پمپئو مدعی شد: آنها همچنان به دنبال پیشرفت توانایی‌های خود هستند حتی در زمانی که افراد داخل کشورشان رنج می‌برند. بنابراین آنها گفتند که این تحریم‌های ما بوده که به آنها آسیب رسانده است. صادقانه بگویم، حکومت ایران مسئول همه سختی‎‌هایی است که در داخل ایران وجود دارد، و در واقع این مردم ایران هستند که خواستار تغییر در ماهیت آن رژیم هستند.

ادعاهای رئیس دستگاه دروغ‌پراکنی رژیم آمریکا در شرایطی انجام می‌شود که دونالد ترامپ در هجدهم اردیبهشت ماه 1397 به طور رسمی به مشارکت در برجام پایان داد و یکجانبه و غیرقانونی خواستار بازگرداندن تمامی تحریم‌ها و همچنین شدت بخشیدن به آنها علیه مردم ایران شد.

پس از آن هم پمپئو در بنیاد هریتیج با دفاع از این دستور رئیس جمهوری آمریکا، 12 شرط برای متوقف کردن تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران در نظر گرفت که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، به معنای تسلیم شدن ایران بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای غیرعادی و دشوار در شمال سرزمین‌های اشغالی و به طور مشخص در شهرک صهیونیست‌نشین «آویویم» خبر دادند.

به اذعان این رسانه‌ها حملات حزب‌الله لبنان به شهرک صهیونیستی آویویم باعث هلاکت و زخمی‌شدن شماری از صهیونیست‌ها شده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وقوع یک حادثه دیگر در منطقه اشغالی «المناره» به هلاکت یک نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی انجامیده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که شماری از نظامیان صهیونیست در حمله صورت‌گرفته از سمت لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی برق شهرک‌های صهیونیست‌نشین «آویویم» و «دوویو» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز قطع شده است.

رؤسای شهرک‌های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی نیز اذعان کردند که این مناطق به ۳۰ سال قبل بازگشته‌اند و اوضاع کنونی الجلیل فروپاشی نظریه امنیتی اسرائیل را به اثبات رسانده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که همزمان با حمله به الجلیل علیا، حمله‌ای ترکیبی با استفاده از تسلیحات موشکی و پهپادهای انتحاری از سمت لبنان به سوی برخی اهداف صهیونیستی در الجلیل غربی انجام شده است.

کد خبر 6100716

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • روز سخت صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است