Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی کشور با حضور در دانشکده صدا و سیما با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب گفتگو و نظرات خود را بیان کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نمایندگان تشکل‌های سیاسی، علمی، فرهنگی و صنفی دانشجویان کشور  عصر امروز یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ با حضور در دانشکده صدا و سیما با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتگو و نظرات خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دیدار که هر سال در ماه رمضان با حضور هزاران نفر از دانشجویان برگزار میشد، امسال به دلیل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات، از طریق ارتباط تصویری برگزار شد. 

رهبر معظم انقلاب پس از شنیدن سخنان دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: دولت جوان حزب‌اللّهی‌ علاج مشکلات کشور است. البتّه معنی‌اش این نیست که مثلاً رئیس این دولت یک جوان سی‌ودوساله باشد؛ بلکه یعنی دولتِ سرِپا، بانشاط، آماده و در سنینِ کار و تلاش باشد.

ایشان با تاکید بر اینکه  پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را زمین نگذارید؛ فرمودند: مطالبه طبعاً با اعتراض همراه است، امّا نگذارید این اعتراض، اعتراض به نظامِ اسلامی تلقّی شود؛ جدّاً مانع شوید که دشمن، این اعتراض را اعتراض به نظام تلقّی یا القا ‌کند. مطالبه‌گری را با ارائه‌ی پیشنهاد و راهِ‌حلّ قابلِ قبول همراه کنید.

ایشان خطاب به دانشجویان فرمودند:  جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست.

با کسانی که دشمن را تزیین می‌کنند مماشات نکنید

رهبر انقلاب تاکید کردند: با کسانی که مبانی انقلاب را قبول نمی‌کنند، ایجاد تردید می‌کنند و دشمن را تزیین می‌کنند، مماشات نکنید. ایجاد تردید، ستون فقرات کار دشمن است.

ایشان در ادامه در خصوص رفتار دولتمردان آمریکایی افزودند: امروز جامعه و نظام آمریکایی نه تنها جذّابیّت ندارد، بلکه به یک معنا در بخش مهمّی از دنیا منفور هم هست. عملکرد بلندمدّت آمریکا موجب منفور شدن این دولت در بخش مهمّی از دنیا شده است؛ جنگ‌افروزی، کمک به دولت‌های بدنام، تروریست‌پروری‌ها، حمایت بی‌دریغ از ظلم و کار‌هایی مانند اینها. البتّه آمریکایی‌ها در عراق و سوریه ماندنی نیستند و اخراج خواهند شد.

انفعال و انحراف، دو آسیب محیط‌های جوان از جمله دانشگاه است

ایشان با بیان اینکه خودسازی خیلی مهم است؛ فرمودند: هم در ابعاد فردی و هم در ابعاد جمعی این خودسازی اهمیت دارد. وقتی بنیه‌ی معنوی شما قوی شد، در زمینه‌ی فکر و تصمیم‌گیری و عمل توانایی‌های بیشتری پیدا خواهید کرد. انفعال و انحراف، دو آسیب محیط‌های جوان از جمله دانشگاه است. انفعال با خودسازی برطرف می‌شود و انحراف فکری با تقویت مبانی معرفتی.

منبع: آنا

کلیدواژه: رهبر انقلاب دانشجویان تشکل های سیاسی دانشکده صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه رفع چالش‌های اقتصادی کشور، تلاش دارد، افزود: دولت یکی از راهکارهای جدی جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور را توجه جدی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال و جهش تولید دوری از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است، تاکید کرد: دولت تلاش دارد راهکار رفع مشکلات اقتصادی را عملی سازد.

حسینی از فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال به کارگیری ظرفیت این نوع شرکت‌ها در زمینه جهش تولید و کاهش هزینه تولید است از سوی دیگر حضور دانش بنیان‌ها در رویدادهای مختلف ملی و فراملی می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی را برای کشورمان فراهم سازد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال کاهش مشکلات قشر کارگر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدهم ارتقای کیفیت تولید داخلی برای به دست آوردن بازارهای صادراتی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 6089149

دیگر خبرها

  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت