Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@09:30:07 GMT

گزارش موارد جدیدی از ابتلا به کووید-۱۹ در چین

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۵۳۱۶

گزارش موارد جدیدی از ابتلا به کووید-۱۹ در چین

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، همچنین بیش از ۱۰۰۰ ساختمان مسکونی در شهر "شولان" واقع در مرکز استان "جیلین" به دنبال گزارش چندین مورد جدید ابتلا در آن‌ها تحت قرنطینه قرار گرفتند.

همچنین بیشتر حمل و نقل‌ها به ۱۲۰۵ روستا و مناطق اطراف آن‌ها به منظور مقابله با شیوع کروناویروس متوقف شده است.

شهردار شولان نیز اعلام کرده که همه اقدامات پیشگیری و کنترل بطور جدی طبق تصمیم گیری دولت مرکزی و الزامات استان‌ها و شهر‌ها از زمان آغاز شیوع کروناویروس در این منطقه اجرا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی تا پیش از هفتم ماه مه هیچ مورد محلیِ ابتلا در این شهر وجود نداشته و با توجه به هم‌مرز بودن این شهر با روسیه احتمالا برخی از شهروندان با سفر به آنجا این ویروس را با خود به شهر آورده‌اند.

از روز جمعه مقامات شهر شولان از ۱۶ مورد تأیید شده در این شهر خبر دادند. به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان منطقه، استان جیلین که شهر شولان نیز بخشی از آن است، تاکنون در مجموع ۱۲۱ مورد محلی و ۱۹ مورد مسافر مبتلا به کووید-۱۹ را ثبت کرده است. در اوایل هفته جاری این منطقه "پرخطر" اعلام شده بود.

۴۵۳ نفر دیگر نیز که با کسانی که در شولان مبتلا شده بودند، تماس داشتند در قرنطینه و تحت نظارت پزشکی قرار گرفته‌اند.

یکی از مقامات چینی که در کنترل شیوع کروناویروس در ووهان نقش به سزایی داشته برای کمک به کنترل این ویروس اکنون به جیلین رفته است.

شهردار شولان با بیان اینکه تاکنون ۱۹ هزار و ۲۲۸ تست کرونا از شهروندان این شهر صورت گرفته، اظهار داشت با تمرکز بر جوامع مسکونی و اماکن عمومی کلیدی که محل تأیید موارد جدید ابتلا بوده است، آزمایش اسید نوکلئیک برای کروناویروس از همه شهروندان گرفته خواهد شد.

بنا بر گزارش ان‌بی‌سی نیوز، بیش از ۳۰۰ داوطلب جوان برای کمک به تب‌سنجی شهروندان، حمل و نقل و مشاوره روانشناختی عازم شولان شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و سوم رمضان قرنطینه چین قرنطینه خانگی کرونا در چین ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و سوم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب

سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو نیز گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود. ما در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقاء امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمامی خودروها به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد:‌ در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند. البته در همین راستا نیز تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهمنامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد: همچنین مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند. علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری است. استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد و ... از جمله این موارد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید