Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@00:57:57 GMT

پیروزی بایرن مقابل یونیون برلین و حفظ صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۵۳۴۶

پیروزی بایرن مقابل یونیون برلین و حفظ صدرنشینی

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه یونیون برلین را مغلوب کرد. تاریخ انتشار: 22:25 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۶۴۹

خبرگزاری میزان - در ادامه روز دوم از هفته بیست و ششم بوندس لیگا آلمان از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) تیم فوتبال یونیون برلین در دیداری خانگی از تیم صدرنشین بایرن مونیخ میزبانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار شاگردان هانس فلیک موفق شدند با گل‌های روبرت لواندوفسکی (روی نقطه پنالتی) و بنجامین پاوارد میزبان خود را شکست دادند و به صدرنشینی خود ادامه دهند.

در جدول تیم بایرن مونیخ با ۵۸ امتیاز و اختلافی چهار امتیازی نسبت به دورتموند صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: شروع طوفانی دورتموند در بازگشایی بوندس‌لیگا با فتح دربی روهر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در دیداری که یکی از پر‌گل‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را شکل داد، در نهایت اما در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم تن به شکست داد.

شکست در جام حذفی یکی از جام‌های در دسترس پرسپوليس را از آنها گرفت و قهرمان فصل گذشته بعد از دومین بازی خود در این جام، وداعی زودهنگام با آن داشت.

اوسمار‌ ویرا سرمربی پرسپوليس که بعد از این شکست به شدت مورد هجمه هواداران تیمش قرار گرفت، بعد از توضیحاتی که در نشست خبری بعد از این بازی داشت در رختکن حاضر شد.

از دست دادن پیروزی برابر آلومینیوم در دیداری که آنها چند بار از حریف پیش افتاده بودند، انتظار می‌رفت باعث شود تا اوسمار در رختکن برآشفته شود. با این حال اوسمار با حضور در رختکن تیمش و با دیدن شاگردانش که در غم حذف بودند، از آنها خواست خیلی زود این باخت را فراموش کنند.

سرمربی برزیلی پرسپوليس در جملاتی کوتاه از آنها خواست تمام تمرکز خود را روی دیدار آتی قرار دهند: باید فراموش کنیم. بازی حساسی مقابل سپاهان داریم و نباید به این بازی فکر کنیم و لیگ برتر‌ را هم از دست بدهیم. بلند شوید و سریع کار را برای بازی بعدی دنبال کنیم.

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!