Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:54:52 GMT

چهار دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در ایلام کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۵۴۶۰

چهار دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در ایلام کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام،  سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه احداث مزرعه تولید بیت کوین در منزل مسکونی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی محل فعالیت متهم شناسایی شد،افزود: با هماهنگی مقام قضایی و شناسایی مکان‌ مورد نظر ،متهم در اتاقکی کوچک در حیاط ساختمان ،مزرعه تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) ماینر خارجی راه اندازی کرده بود.

رییس پلیس آگاهی استان ایلام یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مهری به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز ، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی کنند.

شهرستان ایلام با مرکزیت استان ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ایلام قاچاق انتظامی ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاچاق انتظامی ارز دیجیتال ایلام قاچاق انتظامی ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است