Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- در روزهای گذشته خبر مربوط به رونمایی از تریم اس وی نیسان کیکس مدل 2020 در گروه خودروی عصر ایران منتشر شد که جزئیات کاملش اینجا در دسترس قرار دارد. یک شاسی بلند جمع و جور با برچسب قیمت پایه 18900 دلاری که می تواند عملکرد موفقی را در بازار جهانی به نمایش بگذارد.

اما روز گذشته بازهم خبری در رابطه با کیکس مورد توجه رسانه های خودرویی قرار گرفت که از دو جهت دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول آنکه به پیشرانه ای جدید برای این خودرو اشاره داشته و دوم آنکه برای اولین بار در خارج از ژاپن مراحل تولید و مونتاژ آن انجام خواهد شد.

نیسان پیشرانه ای را با نام ایی-پاور معرفی کرده است که برای اولین بار روی مدل کیکس و در بازار تایلند با مدل 2021 عرضه می شود. با آنکه پیشرانه مهمترین بروزرسانی کیکس جدید با مدل 2021 است اما تغییراتی را نیز در بخش دماغه خودرو شامل گریل(جلوپنجره)، بامپر(سپر) و قاب مه شکن ها می توان مشاهده کرد.

 ایی-پاور در واقع یک مجموعه EV است که از موتور الکتریکی EM57 استفاده می کند تا نیروی خود را به چرخ های جلو انتقال دهد. مجموع خروجی این موتور 127 اسب بخار و گشتاور آن 192 پوندفوت است. انرژی مورد نیاز موتور از یک باتری لیتیوم-یون 1.57 کیلووات ساعت تامین می شود. اما مهمترین ویژگی این سیستم علاوه بر پروسه شارژ متعارف یک خودروی الکتریکی به بازیابی انرژی از طریق یک موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر درون سوز مربوط می شود که 79 اسب بخار خروجی دارد. در نتیجه باید گفت نیسان کیکس ایی-پاور یک خودرو الکتریکی خودشارژ است که به سوخت گیری نیاز دارد.

حضور کیکس ایی-پاور تولید تایلند در بازار آمریکا هنوز مشخص نیست.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: معرفی نیسان جی تی-آر 2020؛ هنوز هم گودزیلا! (+تصاویر) معرفی نیسان مورانو 2020 (+فیلم و تصاویر) نیسان جوک جدید معرفی شد (+فیلم و تصاویر) نیسان و معرفی مدل 2020 خودرویی که نماد شاسی بلند کمیاب در بازار ایران بود! (+تصاویر) همه چیز درباره خودروی 15 هزار دلاری نیسان/طراحی، امکانات هوشمند و تیپ های مختلف(+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0033bs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیسان کیکس خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

لواندوفسکی: آنچلوتی مربی فوق‌العاده باتجربه‌ای است

 

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور