Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:51:20 GMT

هشتمین هنر ارتباطات و روابط عمومی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۵۹۰۵

هشتمین هنر ارتباطات و روابط عمومی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران گفت: روابط عمومی یک هنر است. بعد از تعریف هنر هفتم که سینما می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران به مناسبت هفته ارتباطات وروابط عمومی ها اظهار کرد: روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری هایِ مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشِ قابل توجهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع حضور موثر روابط عمومی ، انعکاس تمام نمای عملکرد سازمان بوده و روند تصمیم گیری سازمان موثر است.

قاسمی پیر بلوطی اشاره کرد: روابط عمومی  رابط مردم و مسئولان مبتنی بر حق و تکلیف است و بعنوان حلقه اتصال در ایجاد رابطه منطقی بین مدیران و مراجعین و تعامل اثرگذار با رسانه های گروهی جایگاه و اهمیتی خاص دارد.

وی افزود: ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر کند.

این مقام مسول گفت: روابط عمومی یک هنر است. بعد از تعریف هنر هفتم که سینما می باشد روابط عمومی به عنوان هنر هشتم تعریف شده است  وشاخصه اصلی این هنر خدمت به مردم و ارتباط موثر  و به موقع با مراجعان ، مردم و تعاملات با مراجعان ومخاطبان می باشد لذا هنر ارتباط با رسانه ها و انتقال درست اخبار و انتقادها و گزارش‌های حرفه‌ای و تخصصی از وظایف خطیر روابط عمومی ها می باشد.

قاسمی پیر بلوطی با اشاره به گرامیداشت هفته ارتباطات بیان کرد: جا دارد  روز روابط عمومی را به  همه کارکنان روابط عمومی واحد‌های دانشگاهی و سازمان ها و تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع رسانی که بار سنگینی روی دوش ایشان است تبریک گفت  وبه پاس تلاش ها آنان با توجه به گذشت 41 سال از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران با رهبری فرزانه امام خامنه ای (مدظله عالی) وبا گرامی داشت یاد وخاطره شهدا و امام راحل، نقش موثر و مهم روابط عمومی در انتقال اطلاعات ودستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد مردم وحتی تمامی مردم دنیا دارد  

او افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری طراحی شده است روابط عمومی ها می توانند نقش مهمی در کسب موفقیت و همراه کردن مسئولین نظام همراه با یک نظام مردم سالاری دینی داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد