Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین فاضلی هریکندی در دیدار با کارکنان مدیریت روابط عمومی و نمایندگی مرکز رسانه در البرز ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، آن را فرصتی برای تقدیر از زحمات کارکنان این بخش دانست که در فعالیت جهادی و در فضایی پر استرس به فعالیت مشغول هستند.

وی روابط عمومی را زبان گویای هر سازمانی دانست و به تخصص‌گرایی و تغییر نگرش  به روابط عمومی در دوران جدید قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: دادگستری استان البرز به دلیل بهره‌مندی از نیروهای متخصص و توانمند، جزو روابط عمومی‌های برتر دادگستری‌های کشور است و در سفر آیت الله رئیسی به استان البرز و آیین‌های تودیع و معارفه برگزار شده در استان این توانمندی محسوس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام قضایی استان در این دیدار خواستار تقویت بیشتر روابط عمومی در بعد اطلاع‌رسانی درون سازمانی شد و بیان کرد: عدم توجه به این اصل مهم می‌تواند با وجود انعکاس بیرونی اقدامات بی‌نظیر دادگستری در زمینه طرح تحول قضایی، بدنه را از اقدامات انجام شده کم‌مطلع یا بی‌ اطلاع نگه دارد.

فاضلی به چندین تجربه موفق روابط عمومی دادگستری استان در برگزاری نشست‌های خبری به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود دانش و توانمندی در مدیریت این مجموعه و کارکنان، می‌توان از این بسترها برای ارتباطات بیشتر با رسانه‌ها و مردم بهره برد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان البرز با اهدای لوح تقدیر از زحمات کارکنان روابط عمومی و نمایندگی مرکز رسانه در استان تقدیر کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هفته روابط عمومی دادگستری کل البرز روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز