Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:09:04 GMT

رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی یک سال حبس دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۱۵۰

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ محمدیار ممبینی عصر یکشنبه در گفت‌وگوی رادیویی افزود: مصوبات ستاد‌های ملی، استانی و شهرستانی کرونا برای کنترل و مهار این ویروس است لذا انتظار می‌رود همه مردم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و مقررات بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه قطعا با کسانی که از مقررات تبعیت نکنند برخورد می‌شود، گفت: طبق قانون مجازات اسلامی ماده ۶۸۸ و قانون جلوگیری از بیماری‌های واگیر ماده ۲۱، کسانی که این مقررات را رعایت نکنند مرتکب تخلف شده و به حبس تا یک سال محکوم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دادگستری دزفول بیان کرد: پرونده‌های زیادی در این خصوص در دزفول باز و در مرحله تحقیق است و برخی افراد متخلف به زندان معرفی شده‌اند البته تلاش بر این است افراد کمتری روانه زندان شوند.

وی با بیان اینکه برخی تجمع‌ها با تذکر، متفرق می‌شوند و لازم به تشکیل پرونده نیست، افزود: از مردم درخواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه تجمع و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی مراتب را برای شناسایی و برخورد اعلام کنند.

ممبینی گفت: توقع مسوولان از مردم رعایت مقررات بهداشتی و خودداری از مراجعه به ادارات تاجای ممکن است.

دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان کرونا را در خوزستان دارد.

استاندار خوزستان روز گذشته، دزفول را بحرانی‌ترین شهر خوزستان از نظر ابتلا به کرونا براساس نسبت مبتلایان به جمعیت اعلام کرد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکهزار و ۸۰۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در کشور اضافه شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و چهارم رمضان پروتکل های بهداشتی دادگستری دزفول ستاد ملی مقابله با کرونا قانون مجازات اسلامی ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و چهارم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد